Як геймдев-компанії вперше представили Україну на gamescom: фото і враження учасників
На цьогорічній ігровій конференції gamescom світ вперше побачив український павільйон, де студії розробки ігор, організатори геймдев-івентів, сервісні компанії та стартапи, пов’язані з індустрією, зібрались, щоб представити Україну та свої проєкти.
Учасниками павільйону були GSC Game World, Frogwares, Frag Lab, VG Entertainment, 4A Games, Room 8 Group та інші студії (ось тут є увесь список). Зокрема на стенді були шість українських інді-команд: Twigames, Starni Games, Open Bi Sea, VR Five, Gerillaz та GameFi2.0 Lab. Профінансувати участь інді-розробників вдалося завдяки програмі USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«В нашого павільйону було три мети:
⦁ Підтримати гарний імідж України як технічно розвинутої держави, де є багато професіоналів.
⦁ Об’єднати нашу індустрію геймдеву як таку, бо разом ми сильніші, адже можемо єднати зусилля та обмінюватись досвідом.
⦁ Останнє, але не менш важливе, особливо зважаючи на умови війни — залучити інвестиції в український ринок геймдеву.
В результаті ми не тільки продемонстрували великі можливості українського геймдеву, адже ця індустрія в нас розвивається навіть попри війну, а ще й об’єднались, що дуже важливо зараз. Кожен учасник павільйону знайшов нових партнерів та друзів, налагодив корисні контакти як з міжнародними, так і з українськими компаніями. І ми дуже сподіваємось, що ця добра традиція єднання та співпраці буде тільки розвиватись», — поділився Олег Яворський, директор з розвитку VG Entertainment та один з організаторів Українського павільйону.
«Український стенд, безумовно, був одним із найяскравіших елементів Gamescom. Було приємно бачити стільки людей з усього світу, зацікавлених у співпраці з нами, і отримати всі компліменти про те, що наш стенд є одним із найкрасивіших павільйонів країн! Я також тішуся, що ми змогли зібрати понад 15 000 євро під час благодійного заходу з нагоди 24 серпня», — розповіла Олена Лобова, організаторка GDBAY.
«Я в захваті від можливості організувати наступного разу ще масштабніший павільйон, з більшою кількістю учасників, де буде більше місця для всіх», — зазначив Олександр Хруцький, організатор Games Gathering.
«Це був справді крутий досвід, і те, що було спеціальне місце для всіх наших зустрічей, суттєво вплинуло на видимість нашого проєкту. Та й це просто зручно. Багато людей заскочило до нашого стенда спеціально, щоб побачитися з нами, це була чудова можливість поспілкуватися з нашою командою та будь-ким, хто захоплюється нашими іграми.
Gamescom був величезним, але всі наші зустрічі були організовані заздалегідь. Ми поїхали туди, щоб наздогнати наших партнерів і обговорити нові можливості для бізнесу та розробки ігор. Не можемо дочекатися, щоб зробити це знову наступного року», — зазначили розробники зі студії Frogwares.
Деталі про історію створення Українського павільйону, опис учасників та їх думки про захід та індустрію, а також фото з Gamescom 2023 можна знайти на сайті www.gamesukraine.com.
Читайте також: Чим запам’яталась головна європейська виставка Gamescom 2023, враження команди MK:translations
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів