Український художник і артменеджер NVIDIA опублікував набір інструментів для 3ds Max

Українець Андрій Аверкін, Senior Art Manager у компанії NVIDIA, опублікував інструментарій для легшої роботи з 3ds Max. Він називається Assembly Tool та містить набір корисних скриптів та інструментів, що полегшать роботу художникам і розробникам.

В описі проєкту зазначено, що Assembly Tool містить інструменти для: моделювання; роботи з шарами, групами, опорними точками; смарт-трансформації та маніпулювання об’єктами; керування сценою; роботи з текстурами та матеріалами; комплексного перейменування об’єктів і матеріалів; зафарбовування об’єктів; рандомізації; роботи з фізикою та багато чого ще.


Плагін Assembly Tool можна завантажити безкоштовно через Artstation.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі