Український художник і артменеджер NVIDIA опублікував набір інструментів для 3ds Max
Українець Андрій Аверкін, Senior Art Manager у компанії NVIDIA, опублікував інструментарій для легшої роботи з 3ds Max. Він називається Assembly Tool та містить набір корисних скриптів та інструментів, що полегшать роботу художникам і розробникам.
В описі проєкту зазначено, що Assembly Tool містить інструменти для: моделювання; роботи з шарами, групами, опорними точками; смарт-трансформації та маніпулювання об’єктами; керування сценою; роботи з текстурами та матеріалами; комплексного перейменування об’єктів і матеріалів; зафарбовування об’єктів; рандомізації; роботи з фізикою та багато чого ще.
Плагін Assembly Tool можна завантажити безкоштовно через Artstation.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів