На GDC2024 команда Ubisoft представила проєкт NEO NPC, який за допомогою штучного інтелекту допоможе створювати неігрових персонажів
Під час GDC2024 Ubisoft показала напрацювання проєкту NEO NPC — компанія експериментує зі створенням неігрових персонажів, які завдяки генеративному штучному інтелекту здатні вести осмислений діалог із гравцями. Зазначається, що особистості NPC створює не машина, а письменник, який формує їхній характер, передісторію та стиль розмови, а потім мовні моделі починають імпровізувати в діалогах з гравцем.



Проєктом NEO NPC займається невелика група дослідників та розробників із паризької студії Ubisoft. Ubisoft планує, щоб розмови з NPC виглядали максимально природно та автентично. При цьому згенеровані репліки персонажа повинні відповідати його характеру та ситуації. Зазначається, що NPC натреновані не реагувати на певні питання гравців, щоб не зашкодити сюжету та атмосфері гри. Також вони вміють відрізняти доречний негатив у фразах гравців від грубих образ. В компанії зазначили, що NEO NPC є лише прототипом і попереду ще довгий шлях.
«Вам не потрібно бути розробником AAA, щоб використовувати цю технологію та дарувати своїм гравцям новий досвід. У NEO NPC існує маса ігрових можливостей», — додає старший віцепрезидент із виробничих технологій Гіймет Пікар.
Команда використовує GDC2024, щоб представити проєкт та зібрати відгуки представників галузі щодо інструменту і що ця технологія означає для них та їхніх гравців.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів