Total War: WARHAMMER III стала жертвою рев’ю-бомбінгу від китайських гравців
Перед сьогоднішнім релізом Total War: WARHAMMER III закидали негативними рецензіями на Steam. Як розповідає аналітик ігрової індустрії Деніел Ахмад, китайську аудиторію обурила маркетингова стратегія проєкту. Зараз більшість оцінок з Китаю негативні, і це впливає на рейтинг всієї гри.
Total War: Warhammer III is out on Steam today and is being received well by most players.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) February 17, 2022
But when you look at Chinese language reviews, 72% of them are negative. This also extends to Warhammer II, which saw negative reviews in the last few days.
Let's explore why 🧵 pic.twitter.com/hqiT7lXSjr
Деніел Ахмад зазначає, що серія Total War дуже популярна в Китаї, хоча офіційний реліз там так і не відбувся. Місцеві гравці купують міжнародну версію — і частково завдяки цьому Total War: Three Kingdoms стала найуспішнішою за продажами грою із серії.
Чому ж виникла проблема
Одна з фракцій Total War: WARHAMMER III розташована у фентезійному аналогу Китаю — і багато передзамовлень гри на Steam були саме від прихильників з Китаю. Однак методи просування їх засмутили.
Зазвичай реклама гри була розрахована на фанатів серії, тож деякі частини гри намагались не спойлерити. Але нову Total War: WARHAMMER вирішили просувати для ширшої аудиторії. Відповідно, залучили далеких від теми інфлюенсерів. Вони отримали дочасний доступ до гри, в якій не дуже орієнтувались, і зрештою заспойлерили її для аудиторії. Зокрема для геймерів, які з нетерпінням чекали на реліз.
Розробники з Creative Assembly вже визнали проблему. Sega, яка видає Total War: WARHAMMER III, поки утримується від коментарів.
Детальніше про рев’ю-бомбінг та його користь і шкоду для розробників читайте у нашому попередньому матеріалі.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів