Як публікація в Epic Games Store відрізняється від Steam і як це може вплинути на індустрію

Минулого тижня Epic Games опублікувала інструменти для розробників і видавців, які хочуть самі поширювати свої ігри. Тобто майданчик стає по суті конкурентом Steam, тільки з трохи іншими умовами публікації.

Про те, що це означає для розробників ігор, для Epic Games та ігрового ринку загалом, розповіли Тіма Свіні, CEO Epic Games, та Стів Еллісон, керівник Epic Games Store, в інтерв’ю виданню VentureBeat. Публікуємо основні тези з матеріалу.

Тім Свіні, фото з VentureBeat

Зараз у магазині є понад 1500 ігор, але це 1% від того, що має Steam, основний конкурент EGS.

Та Epic Games Store нарощує аудиторію. Зараз там 68 мільйонів активних користувачів щомісяця (порівняно з 34 мільйонами у 2022 році). У Steam активна аудиторія вдвічі більша, але Epic планує наздоганяти її саме завдяки тому, що розробники самі публікуватимуть ігри в EGS.

Загалом EGS користуються 230 мільйонів гравців.

Розробникам є сенс публікуватися в Epic Games Store, оскільки він стягує 12% роялті за продані ігри, тоді як у Steam комісія 30%.

Epic запустила EGS, щоб розповсюджувати власні ігри, але завжди хотіла перетворити його на стор для інших розробники. Проблема полягала в тому, щоб назбирати аудиторію, та успіх Fortnite допоміг виправити ситуацію.

Зараз EGS все ще більше витрачає, ніж заробляє. Зокрема через те, що Epic регулярно публікує безкоштовні ігри в магазині, аби залучити більше користувачів і розробників.

Та в компанії розглядаються це як інвестиційний проєкт, що набуває сили і вагомості в індустрії. Тому програму безкоштовних ігор продовжили ще на рік.

Компанія хоче досягти переломного моменту, коли розробники ігор передовсім обиратимуть Epic Games Store для своєї гри, а не Steam, адже 88% прибутку краще за 70%. Кілька розробників вже так роблять, але ключовим фактором лишається кількість аудиторії.

Якщо глянути на кількість релізів у Steam за останні кілька років, вийде близько 10 000 на рік. Звісно, не всі з них можна назвати вдалими. Але є й ігри, що завоювали аудиторію, хоча розробники не були професіоналами індустрії. Досі Epic не мала контакту з маленькими інді-командами чи соло-розробникам. Тож інструменти для самостійної публікації ігор допоможуть це змінити.

Разом з ними Epic запускає сервіс вікових рейтингів IARC (International Age Rating Coalition). Його використовують великі компанії на кшталт EA, а також консольні платформи. А в EGS це можна буде застосувати для інді-релізів на ПК.

«Усі інші платформи, окрім ПК, уже мають належні системи (вікового) рейтингу. На консолях використовується IARC. Google теж застосовує IARC. Apple має власний механізм, але це справжня адміністрована система. Тоді як у магазинах комп’ютерних ігор — просто дикий захід. Без рейтингів ви не можете мати належний батьківський контроль, що надає доступ до ігор. У Steam більшість інді-ігор не мають рейтингу, оскільки розробники не мають для цього ресурсів. А якщо ви налаштуєте батьківський контроль, що не дозволяє грати в ігри без рейтингу, то ви просто не зможете запускати ігри взагалі. Це не те, як ці системи повинні працювати», — каже Тім Свіні.

Також EGS спробує боротися із рев’ю-бомбінгом. Окрім п’ятизірковою системи оцінювання гри, є ще рандомні запитання для реальних гравців, які грали більше двох годин. Не можна купити гру, повернути гроші, а тоді залишити негативний відгук. Поки що така система дієва, кажуть керівник Epic.

Перед запуском Epic Games Store, багато розробників знали про умови публікації, і тоді Valve знизила cвою мінімальну комісію з 30% до 20% (для тих хто досягнув $50 мільйонів). А Microsoft зрештою знизила свої комісійні до 12%. Тож конкуренція на ПК-платформах працює, хоч інколи це відбувається повільно. Тим часом очікування розробників ігор та екосистем зараз набагато вищі, ніж будь-коли раніше.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі