Девʼять років розробки. Оголошена дата виходу українського хардкорного платформера Through the Nightmares

Українська інді-студія Sandman Team оголосила терміни релізу Through the Nightmares. Це хардкорний платформер, розробка якого велася протягом девʼяти років. Проєкт надійде в продаж вже цього червня на ПК та консолях.

Sandman Team випустила новий трейлер гри, опублікований на YouTube-каналі IGN. В ролику демонструється ключова механіка — зміна розміру головного героя. Кадри відео також показують оточення та деякі яскраві сцени, які користувачі побачать під час проходження.

На PlayStation, Xbox та Nintendo Switch проєкт видаватиме Pingle Studio. Компанія, яка відома своїми сервісними послугами, дебютує в цьому напрямку.

«Through the Nightmares — це безжальний платформер про світ кошмарів, в якому ви можете змінювати розмір героя. З 2016 року над нею працює команда з трьох людей. Якщо ви бували на Games Gathering або стежите за Indie Cup, то точно чули про Морфея та Піщану Людину», — описують гру розробники.

У проєкті реалізують 45 рівнів, які розділені між трьома розділами. Події відбуватимуться на шести локаціях, кожна з яких втілює певний дитячий страх.

Through the Nightmares вийде в червні 2025 року. Точна дата релізу поки не повідомляється. В Steam вже доступна демоверсія проєкту.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про перший трейлер Catfall. Це пригодницька гра від українського соло-розробника, в якій котик шукає свою людину серед іншопланетного міста.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Трейлер как-то совсем не зацепил, но все-таки решил посмотреть демо...
Тут буквально вчера выходил материал о том, как инди игры «слабо продаються».
Ну так вы возьмите и пощупайте демку Through the Nightmares и сравните с теми поделиями, которые релизите вы. И сразу все вопросы отпадут.
Игруха цепляет, хотя жопа от такого платформинга пригорает знатно )
Команде всяческих успехов, очень хочется, чтобы проект получил заслуженное внимание!

Дякую! Жопа в нас також пригорає) Намагатимемося не розачарувати на релізі!

Подумайте о том, чтобы все-таки подкрутить гамму по умолчанию. Атмосфера это, конечно, круто, но на маленьких или некачественных экранах игры выглядит темновато, местами платформы сливаются с фоном. А у вас тут еще и такой хардкор.
И сразу планируйте легкую сложность. Можно, например, слету давать N чекпоинтов или сделать так, чтобы они работали бесконечно.

До релізу точно не встигнемо, але і те і те є в нашому беклогу на post release updates. Дякую! 👍

Підписатись на коментарі