Анонсована Threads of War — «танчики» в стилістиці вишиванки про звільнення України від окупантів

Андрій Костюшко, директор Creoteam та геймдизайнер Football, Tactics & Glory, анонсував Threads of War. Це проєкт в дусі Battle City для NES з елементами roguelite та стилістикою вишиванки. Розробник впродовж року працював над грою разом зі своїм 11-літнім сином Аскольдом.

Threads of War присвячена темі звільнення України від російських окупантів у першій рік війни. Шлях розпочинається в Гостомелі, а далі йдуть Київ, Суми та інші міста. Фінальним випробуванням стане битва за Херсон.

Ігролад у Threads of War наслідує Battle City для NES з деякими оновленнями. На локаціях користувач керуватиме танком і знищуватиме противників. А просування на глобальній карті виконано за правилами roguelite. При переході між містами можна обирати бонуси, які полегшать боротьбу та допоможуть сформувати власний стиль проходження.

В класичну механіку Battle City Андрій з Аскольдом також додали «босів». Це рівні з додатковими складнощами, наприклад, дронами, які обмежують пересування. Щоб позбавитися він них, потрібно знищити спеціальний штаб. А найважчим «босом» стане битва за Херсон.

Проходити Threads of War можна самому або в кооперативі. В разі смерті гравці повертатимуться на початок. Але паралельно відкриватимуться нові бонуси, які купуються між містами. Під час спільного проходження покращення обирає користувач з найбільшою кількістю набраних очок на попередньому рівні.

Музичним супроводом в Threads of War стануть українські народні пісні у 8-бітній стилістиці. А ще Андрій детально описав візуальну частину нової гри.

«Вишиванка є частиною нашого культурного коду. А узори на вишиванці є оберегами, які дають сили та натхнення в захисті нашої країни проти темних сил. В грі використовується ця метафора як основа візуального стилю: вся графіка зроблена з узорів української вишиванки», — розповів Андрій.

Розробник відповідає за геймдизайн, графіку та музику, а його син Аскольд програмує. За словами Андрія, хлопець пише код з п’яти років і вже випустив декілька простеньких проєктів. Однак Threads of War стане його найбільшою грою.

За тиждень або два вийде демоверсія проєкту. А повноцінний реліз відбудеться в Steam осінню 2024 року. Поки що гру можна додати до списку бажаного.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про анонс Whisper in the Mirror. Це горор про дослідження покинутого маєтку, який створює українська команда Pirate Parrot.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Прикольний досвід! Теж якось з сином писав гру аналог FlappyBird, але він поки лише дизайном персонажів та локацій займався, бо ще не вмів добре читати/писати.

P.S. єдине, що трохи рябить в очах від кількості кольорів, зокрема непрохідні «чорно-червоно-білі стіни». Але все решта — виглядає дуже прикольно і продумано.

Дякую. Насправді, через декілька хвилин гри воно все починає дуже добре читатися. Хоча на скріншотах дійсно виглядає «небезпечним для очей» :)

Напевно мрія кожного розробника. Зробити гру (продукт) разом зі своїм сином 🥰.
Додав до списку бажаного)

Дякую! З одного боку так, не очікував я такого від життя, коли в 5 років показав йому Scratch :)

Підписатись на коментарі