Розробник з’ясував, що в Steam є тисяча ігор, створених із застосуванням ШІ
Ічіро Ламбе, колишній розробник Steam Labs, провів дослідження, щодо популярності штучного інтелекту в геймдеві. Він вирішив з’ясувати, скільки ігор в Steam створювалися із застосуванням ШІ. Результати перевищили очікування.
У власному блозі Ламбе детальніше розповів про свою роботу. Коли Valve дозволила публікувати в магазині проєкти з елементами, згенерованими ШІ, вона поставила обов’язкову умову. Такі ігри повинні мати спеціальне маркування на власній сторінці в сервісі.
Ламбе написав скрипт, який орієнтувався на цю позначку. Автоматизований механізм зібрав інформацію про тисячу проєктів, які розміщені в сервісі та створювалися із застосуванням штучного інтелекту. Розробник розділив ці ігри на вісім категорій, відповідно до напрямку використання ШІ. Нижче наведено повний перелік:
- Арти персонажів і NPC;
- Ілюстрації фону та оточення;
- Концепт-арт;
- Користувацький інтерфейс та іконки;
- Зображення для магазину/маркетингу;
- Локалізація та озвучення;
- Наративний контент;
- Інструменти художника.
Загалом Ламбе був здивований як кількістю проєктів, так і способами застосування ШІ в геймдеві. Він гадав, що використання буде обмежено переважно артом.
«Очевидно, що нетривіальна частина індустрії розробників ігор активно досліджує та впроваджує цю технологію у свої творчі процеси. Гадаю, що в міру того, як інструменти розвиватимуться та ставатимуть доступнішими, ми побачимо, що ця тенденція продовжуватиметься», — заявив Ламбе.
Нагадаємо, нещодавно інженери GlobalLogic показали демо гри, в якому можна створювати персонажів за допомогою ШІ. Завдяки цьому NPC отримують унікальні характери та динамічно реагують на поведінку користувача.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів