Відбувся реліз української гри The Safe Place — драматичної головоломки про життя в дев’яностих

У Steam вийшла гра The Safe Place — соціальна драма про життя людей в українському місті дев’яностих. Гра має українську локалізацію з озвученням (також є дублювання англійською).


Сюжет The Safe Place розповідає про інженера Олександра і його життя на тлі економічної кризи, а також про 12-річну дівчинку Христину та її важке дитинство у 90-х. Серед локацій — класична квартира в хрущівці; завод, де всі потрошки крадуть; зупинка з ностальгійною телефонною будкою, і типовий індустріальний пейзаж навколо.

За жанром ця гра — класична пригодницька головоломка з механікою point&click. Водночас гравець може впливати на сюжет, обираючи репліки в діалогах.


Розробником гри є соло-девелопер Анатолій Коваль, який створює ігри під брендом Anate Studio. Він розробляє 2D-ігри з 2011 року і випустив вже п’ять релізів, які об’єднує драматичний соціальний сюжет. Історії цих ігор розгортаються в одному всесвіті й мають одного або кількох спільних персонажів. Але кожна гра має свою історію і в них можна грати окремо.

«Розвитком займаюся з повним ентузіазмом у вільний від основної роботи час. Ігровий дизайн, програмування, мистецтво, все, крім музики, я створюю сам. В іграх не вказано, де саме відбуваються події, але з деяких деталей можна зрозуміти, що це українське місто 90-х. Кожна гра має українську локалізацію», — зазначає розробник.

Придбати The Safe Place можна у Steam, гра коштує 265 грн.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Поиграл демку — отличный украино-язычный контент, автору респект. Комментарии от токсичных инфантильных школьников предлагаю игнорировать. Статуэтки кобзаря, интерактивные объекты, возможность ускорять диалоги... и кстати игра совсем не про совок, а как раз про его негативное влияние. Игра стоит внимания и пары долларов.

Патріоти не будуть в це грати бо 90ті це дно в історії незалежної. А комуняки не будуть в це грати бо це смерть Союза і розквіт комерції. А я не буду в це грати бо мені смердить навозом. У автора явно немає дівчини якщо він після роботи цим страждає.

— Кульмани і загальна атмосфера КБ — чудово, промальовано зі знанням справи і дрібних деталей того часу. Тільки приберіть штангенциркуль зі стола, де лежить готовальня — це інструмент виробництва, в «креслярських» КБ я його ніколи не бачив. І папки-швидкозшивачі із різнокольоровими наліпками в шкафу справа явно більш сучасні і вибиваються із атмосфери. При совітах взагалі тяжко було з яскравими кольорами.

— А ось токарний верстат в цеху на передньому плані — технічно некоректний. Ну що це за патрон в патроні? І де різцетримач на малій поздовжній? При тому, що переважна більшість навіть дрібних деталей намальовані вірно. Пошукайте референси на токарний верстат в Інтернеті по запиту «16К20» — найрозповсюдженіший совіцький верстат тих часів.

— Графітті в 90-х як мінімум у нашому селі не було. Чи це прихована відсилка до чогось?

— Квартира — довжелезні висувні скрині і такі ручки, як на них, в ті часи теж не пам’ятаю, вони з’явилися пізніше. Ну і планування аж ніяк не хрущівське — кажу з усією відповідальністю, як той, що прожив в хрущі 30+ років. Годинники, як над трюмо, теж масово з’явилися трохи пізніше. А от саме трюмо — респект, 120% влучання.

— На стімі подивився картинку з кухнею — теж дуже реалістично. Хіба замінити пластиковий таз на емальований (тоді вони були більш розповсюджені) та зняти «блок віджиму» з пральної машинки — їх і в більш просторих приміщеннях майже не використовували, а в такій конфігурації до нього не підступитися взагалі. Кухня дуже атмосферна, супер!

Підписатись на коментарі