Для анімації облич у The Quarry використали AI-систему, створену для Таноса з «Месників»

У червні Supermassive Games випустила реліз інтерактивного горора The Quarry, який частково розроблявся в Україні. Зараз креативний директор Digital Domain Аруна Інверсін, що працював над візуальними ефектами в грі, розповів про деталі розробки.

Студія Digital Domain співпрацювала не лише зі Supermassive Games, а й робила візуальні ефекти для фільмів Marvel, «Титаніка», «Загадкової історії Бенджаміна Баттона» та інших проєктів.

Щоб створити фотореалістичних персонажів у The Quarry, розробники використали AI-систему Masquerade. Вона була створена для того, щоб відтворити зовнішність Джоша Броліна для його персонажа Таноса у фільмі «Месники: Війна нескінченності». Систему трохи удосконалили — і в грі The Quarry використовується версія Masquerade 2.0, яка дає більше можливостей для редагування персонажів в реальному часі.


Спочатку акторам The Quarry відсканували обличчя, щоб створити бібліотеку форм, які Supermassive могла використати для створення персонажів. Потім актори виконували свої ролі на камеру у студії Digital Domain у Лос-Анджелесі. Щодня вони надягали костюми для повного захоплення рухів та фіксування виразів обличчя. Після цього Masquerade 2.0 оброблювала ці дані й сформувала віртуальні «скелети» героїв.


Фільмування тривало 42 дні, в результаті чого зняли 32 години матеріалу, готового для додавання у гру. Аніматори вручну налаштовували лише 0,5 кадрів під час постпродакшну.

Інвесрін зазначає, що ця технологія має дуже перспективні наслідки в індустрії розваг, адже в такий спосіб можна детально відтворити роботу акторів та їхні імпровізації у грі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі