Для анімації облич у The Quarry використали AI-систему, створену для Таноса з «Месників»
У червні Supermassive Games випустила реліз інтерактивного горора The Quarry, який частково розроблявся в Україні. Зараз креативний директор Digital Domain Аруна Інверсін, що працював над візуальними ефектами в грі, розповів про деталі розробки.
Студія Digital Domain співпрацювала не лише зі Supermassive Games, а й робила візуальні ефекти для фільмів Marvel, «Титаніка», «Загадкової історії Бенджаміна Баттона» та інших проєктів.
Щоб створити фотореалістичних персонажів у The Quarry, розробники використали AI-систему Masquerade. Вона була створена для того, щоб відтворити зовнішність Джоша Броліна для його персонажа Таноса у фільмі «Месники: Війна нескінченності». Систему трохи удосконалили — і в грі The Quarry використовується версія Masquerade 2.0, яка дає більше можливостей для редагування персонажів в реальному часі.
Спочатку акторам The Quarry відсканували обличчя, щоб створити бібліотеку форм, які Supermassive могла використати для створення персонажів. Потім актори виконували свої ролі на камеру у студії Digital Domain у Лос-Анджелесі. Щодня вони надягали костюми для повного захоплення рухів та фіксування виразів обличчя. Після цього Masquerade 2.0 оброблювала ці дані й сформувала віртуальні «скелети» героїв.
Фільмування тривало 42 дні, в результаті чого зняли 32 години матеріалу, готового для додавання у гру. Аніматори вручну налаштовували лише 0,5 кадрів під час постпродакшну.
Інвесрін зазначає, що ця технологія має дуже перспективні наслідки в індустрії розваг, адже в такий спосіб можна детально відтворити роботу акторів та їхні імпровізації у грі.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів