Автори рушія The Machinery закрили проєкт і вимагають від користувачів видалити всі файли
Автори ігрового рушія The Machinery закрили проєкт і сказали всім користувачам видалити копії рушія та всі бінарні файли. Про це користувачам оголосили 1 серпня електронною поштою.
У листі зазначалось, що користувачі мають 14 днів на видалення файлів. Така вимога з’явилася у ліцензійній угоді за декілька днів до закриття проєкту, 29 липня.
При цьому The Machinery не був безкоштовним для всіх користувачів. Його почали продавати у ранньому доступі минулого року як гнучку й модульну альтернативу популярним рушіям.
Просунута версія The Machinery для інді-команд коштувала 50 доларів на рік, а для більших компаній — 450 доларів на рік. Користувачам обіцяють повернути кошти за річну ліцензію, але вони все одно мають видалити всі пов’язані файли.
«Після припинення дії вашої ліцензії ви повинні негайно (а) припинити будь-яке використання Сервісу та Контенту та (б) знищити будь-які копії Сервісу чи Контенту, якими ви володієте, які зберігаєте чи контролюєте, зокрема будь-який пов’язаний вихідний код та/або двійкові файли» — зазначено в оновленій ліцензійній угоді.
Крім того, Our Machinery видалила свій розробницький блог з офіційного сайту. Сторінка компанії в Twitter не оновлювалася з квітня і компанія досі не оголошувала публічно про закриття проєкту. Як зазначають у виданні GFS, кращої реклами для рушіїв з відкритим кодом годі й уявити.
The game engine The Machinery from @OurMachinery appears to have just shut down operations...
— Game From Scratch (@gamefromscratch) August 1, 2022
... and did so in about the worst way possible. #OpenSource game engines like #GodotEngine couldn't ask for better advertising.t.co/85O572K4yV#gamedev #indiedev
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів