В новому шутері від творців Battlefield, над яким працювали й українці, озвучення реалізували за допомогою ШІ
Студія Embark, в яку входять колишні розробники Battlefield зі студії DICE, 26 жовтня запустила відкриту бета-версію свого нового шутера The Finals. На цьому фоні розробники почали активніше розповідати про гру. Як виявилося, озвучення в проєкті майже повністю реалізували за допомогою штучного інтелекту. Таке неоднозначне рішення викликало хвилю обурення.
Про застосування ШІ стало відомо з нового випуску подкасту Embark. В ньому звукорежисери студії Карл Страндберг та Андреас Альмстрем відповідали на питання аудиторії. Коли гравці поцікавилися, хто озвучував персонажів, розробники розповіли про ШІ.
«Ми використовуємо штучний інтелект, за деякими винятками, тому всі голоси учасників, такі як гавкіт і голоси коментаторів, є перетворенням тексту в мову», — заявили звукорежисери.
Звичним способом реалізували тільки окремі дрібні звуки, наприклад, хрокання свині та викрики від болю. Далі Страндберг та Альмстрем розповіли, чому застосували штучний інтелект. За словами розробників, це дозволило значно пришвидшити створення озвучення.
«Причина, чому ми пішли цим шляхом, полягає в тому, що перетворення тексту в мову зі штучним інтелектом нарешті стало надзвичайно потужним. Він просунув нас досить далеко в плані якості та дозволяє нам надзвичайно швидко реагувати на нові ідеї... Якщо геймдизайнер придумує нову ідею для ігрового режиму, ми можемо отримати озвучення, що представляє її, за лічені години, а не місяці», — продовжили звукорежисери.
Заяви Страндберга та Альмстрема викликали шквал критики серед акторів озвучення. Багато представників цієї професії заявили в соцмережах, що укладали контракти протягом одного або двох днів. А інколи за декілька годин вдавалося домовитися про озвучення цілої гри. За їх словами, це не займає багато часу, і якість буде значно кращою, ніж при застосуванні ШІ.
Коли піднявся галас, Embark дала додатковий коментар виданню PC Gamer. Студія заявила, що використовує у своїх іграх суміш «записаного голосового аудіо та аудіо, згенерованого за допомогою інструментів TTS [перетворення тексту в мову], залежно від контексту». За словами розробників, створення озвучення лише з використанням ШІ не є метою компанії.
Нагадаємо, у створенні The Finals брала участь українська Pingle Studio. Вона працювала над системою досягнень, активностями на PS5 та інтерфейсом. А раніше ми писали, як продюсерка Assassin’s Creed Джейд Реймонд і один з директорів розробки Everquest 2 Раф Костер прогнозували масове застосування ШІ в ігровій індустрії. За їх словами, це дозволить значно зменшити витрати на розробку.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів