Розробник відкрив код TerrainDecorator — інструменту для текстурування ігор на Unity

TerrainDecorator, інструмент для текстурування середовища в Unity-проєктах, викладений у відкритий доступ. Автор проєкту опублікував його код на GitHub, на що зараз звернуло увагу видання 80lvl.


TerrainDecorator має режими Slope, Height, Noise, Image Mask та Blend, якими можна в різний спосіб текстурувати рельєф. Ще можна налаштувати код і використовувати інструмент у режимі реального часу.

Цей інструмент розроблявся для гри про драконів Fire and Steel від Kreatin Studios. Але зараз автор проєкту не має ресурсу, щоб ним займатися, тому й виклав код для спільноти — аби інші розробники могли оптимізувати TerrainDecorator і виправити помилки.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ні, щоб викласти на assets unity за 25 дол!

Як би сказав поточний СЕО Unity Technologies — «Fucking idiot»

Підписатись на коментарі