Розробник відкрив код TerrainDecorator — інструменту для текстурування ігор на Unity
TerrainDecorator, інструмент для текстурування середовища в Unity-проєктах, викладений у відкритий доступ. Автор проєкту опублікував його код на GitHub, на що зараз звернуло увагу видання 80lvl.
TerrainDecorator має режими Slope, Height, Noise, Image Mask та Blend, якими можна в різний спосіб текстурувати рельєф. Ще можна налаштувати код і використовувати інструмент у режимі реального часу.
Цей інструмент розроблявся для гри про драконів Fire and Steel від Kreatin Studios. Але зараз автор проєкту не має ресурсу, щоб ним займатися, тому й виклав код для спільноти — аби інші розробники могли оптимізувати TerrainDecorator і виправити помилки.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів