Низькі зарплати та заборона висловлювати думку про NFT: співробітники Team17 розповіли про умови праці в студії
Минулого тижня студія Team17 закрила свій NFT-проєкт MetaWorms усього через день після запуску. Team17 відома розробкою гри Worms, але також вона публікує ігри від інших розробників. Вони, як і гравці, критично висловились щодо анонсу NFT і заявили, що не матимуть з цим нічого спільного.
Виявилося, що рішення керівництва Team17 критикували й співробітники команди, але до них не дослухались. Вони розповіли виданню Eurogamer, що в компанії є багато інших проблем з понаднормовою роботою, оплатою та іншими умовами праці, про які вони хочуть поговорити.
Командам наказали не висловлювати публічно свої думки щодо NFT
Ідея з NFT йшла від найвищих щаблів керівництва, цей проєкт тихо працював з кінця минулого року. Деякі команди Team17 нічого не знали про план з NFT до анонсу. Ті, хто знав, сказали, що це погана ідея, але їх проігнорували.
Коли про «Метачерв’ячків» оголосили, членам команди наказали не висловлювати публічно свої думки щодо NFT, щоб не шкодити репутації проєкту.
Після запуску NFT компанію критикували партнери та розробники ігор, які видає Team17. Команда Aggro Crab закликала спільноту не співпрацювати з Team17. Тож співробітники засмучені тим, що цих проблем і шквалу критики в соцмережах можна було б уникнути. Однак керівники наполягали на своєму, щоб через день все одно закрити проєкт.
«Проблема навіть не в тому, що люди можуть втратити роботу [адже розробники заберуть свої ігри] або справи компанії підуть вниз. А в тому, що керівники пішли на таку неймовірну дурість без жодної думки про тих, хто насправді нестиме відповідальність. Вони не вибачилися перед персоналом, навіть перед менеджерами спільноти, на яких через усе це вилили безліч образ», — зазначив співробітник Team17.
Понаднормова робота й низькі зарплати
У 2018 році Team17 стала публічною і почала випускати більше проєктів. Співробітники кажуть, що робочі навантаження зросли, а оплата залишилася низькою. Останнім часом Team17 залишає дедалі більше членів команди, яким набридли низькі зарплати, довгий робочий день і занепокоєння щодо керівництва. Про це ж свідчить сторінка Glassdoor: де у Team17 є багато оцінок з однією зірочкою за останні шість місяців, особливо після минулого тижня.
У 2020 році Team17 опублікувала сім ігор, а у 2021 — вісім, зокрема Narita Boy від Studio Koba та Hell Let Loose від Black Matter. Співробітники кажуть, що компанія хотіла відпускати по грі щомісяця та готова була пожертвувати якістю.
Тестувальники повідомляли про купу багів, але ігри все одно виходили й помилки виправлялись вже після релізу. Все це створювало гнітючу атмосферу, адже репутація та якість ігор Team17 падала, хоча співробітники багато і ретельно працювали.
QA-команда описала виданню Eurogamer свою зарплату як «низьку» чи «жахливу». Фахівець середнього рівня отримує приблизно 16 000 фунтів стерлінгів на рік (це приблизно 21 000 доларів). Сеньйор може розраховувати на 19 000 фунтів стерлінгів (приблизно 25 000 доларів). Кілька колишніх співробітників Team17 сказали, що знайшли роботу в аналогічній студії із зарплатою на 10 000 фунтів стерлінгів більше.
Понаднормова робота QA-відділу оплачувалась в 1,5 раза більше. Але затримуватись доводилося регулярно, по декілька разів на тиждень, декому й щодня протягом місяців. В інших командах працювали понаднормово безкоштовно.
Скорочені премії на тлі рекордних прибутків компанії
Співробітники кажуть, що працювали додаткові години з надією на премію, але минулого року річні премії різко зменшились: деякі на понад 1000 фунтів стерлінгів. При цьому Team17 публічно оголосила про рекордні прибутки за першу половину 2021 року.
Також співробітники не довіряють теперішній HR-команді Team17, яка не реагувала на повідомлення про сексуальні домагання в компанії та по суті сказала розбиратися між собою.
Змішані почуття в співробітників викликає керівниця компанії Деббі Бествік. На тлі того, як в компанії скоротили премії, річні прибутки Деббі Бествік склали 7,56 млн фунтів стерлінгів (10 млн доларів). Загалом її статки сягають 200 млн фунтів стерлінгів, про що вона відкрито розповідає у соцмережах і в офісі студії.
Декілька співробітників розповіли, що Бествік протягом кількох років доручала їм пакувати різдвяні подарунки для її родини. Загалом її описують як сувору керівницю, яка могла довести співробітників до сліз.
«Якщо ти настільки перевантажений роботою, то зрештою щось та й пропустиш. А коли пропустиш, тебе викличе Деббі», — коментує ситуацію співробітник Team17.
Водночас співробітники Team17 кажуть, що сподіваються на покращення умов праці в студії та не хочуть її залишати. Для багатьох Team17 стала першою роботою після коледжу, а для декого це єдине в житті місце роботи, яке вони не залишають протягом 10 років.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів