×

Автори Astro’s Playroom готуються випустити новий проєкт. Директор Team Asobi розповів про роботу студії та любов до японських ігор

Розробники гри Astro’s Playroom зараз працюють над випуском нової гри. Про це розповів директор студії Team Asobi Ніколя Дусе (Nicolas Doucet) у нещодавньому інтерв’ю виданню GamesIndustry. Переповідаємо найцікавіші моменти звідти.

Зображення з сайту PlayStation

Команда Team Asobi створювала Astro Bot: Rescue Mission для PlayStation VR, але найбільше ця студія відома проєктом для PS5 — Astro’s Playroom. Це гра, яка доступна всім власникам консолі, і яка є чи не найкращою вступною грою всіх часів.

«Звісно, вона була демонстрацією можливостей DualSense і зізнанням в любові до PlayStation. Але також ми хотіли дізнатися: чи зможемо ми створити гру для моніторів? Класичну гру без віртуальної реальності? Зробити елементи керування персонажами й оце все? Чи вистачить наших навичок?» — каже Ніколя Дусе.

На момент запуску Astro Playroom студія Team Asobi була підрозділом у більшій компанії Japan Studio. Та у 2021 році Sony закрила цей підрозділ та перетворила Team Asobi на окрему студію.

В ті часи, команда налічувала десь 35 співробітників, а зараз зросла до 60+ осіб та планує розширитися до 100 співробітників. Студія хоче мати окрему команду для досліджень, експериментів, пошуків нових геймплейних рішень тощо.

Зараз орієнтовно 90% команди працює над продакшном нового проєкту, і, за словами Дусе, все йде добре. Раніше ЗМІ повідомляли, що Team Asobi працює над новим 3D-екшеном (і судячи з вакансій студії, так воно і є).

Team Asobi працює в Японії та намагається максимально використовувати близькість до апаратної команди PlayStation. Завдяки цьому розробники одними з перших отримали доступ до прототипів DualSense.

«Коли ми отримали DualSense, він виглядав зовсім не так, як зараз. Це був масивний контролер із платами та дротами, що стирчали назовні. . Але функції, адаптивні тригери, тактильний зворотний зв’язок... вони були. Тому ми могли експериментувати», — розповідає Дусе.

Директор студії додає, що розробники ігор в Японії наче мають якесь підсвідоме розуміння того, як робити досконалі елементи керування персонажами в іграх. Хоча студія робить ігри для глобальної аудиторії, але розробники хочуть зберегти оцю «японськість» гри, яка, за словами Дусе, полягає не стільки в жанрі чи візуальному стилі, скільки в тому, як гра відчувається.

«Ми хочемо, щоб коли люди грали у наші ігри, вони мали невловне відчуття, що ці ігри зроблені в Японії», — зазначив директор Team Asobi.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі