×

Take-Two скасувала гру, на яку вже витратила понад $53 мільйони. Проєкт розробляла та ж студія, що створила Mafia III

Американський видавець Take-Two Interactive у своєму фінансовому звіті списав $53 мільйони як витрати на неанонсовану і вже скасовану гру.

Згідно з інформацією журналіста Bloomberg Джейсона Шраєра, проєктом під кодовою назвою Volt займалася студія Hangar 13, відповідальна за створення Mafia III та ремейку першої частини Mafia.

Це була онлайн-гра про супергероїв, яка мала б стати новою інтелектуальною власністю Hangar 13. Однак у 2K, дочірній компанії Take-Two, яка керувала розробкою, визнали гру не вигідною. Причина — проєкт знаходився у виробництві з 2017 року, розробку неодноразово перезапускали, однак студії так і не вдалося довести його до стадії готового продукту.

Більшість співробітників Hangar 13 дізналися про скасування гри з електронного листа. Проте деякі члени команди, які працюють віддалено, вперше прочитали про скасування гри в ЗМІ.

«Це багато говорить про менеджмент та комунікацію в студії», — підкреслив Джейсон Шраєр.

Сьогодні, 4 листопада, відбудеться зустріч працівників студії з керівництвом, на якій стане відомо, чи буде Hangar 13 скорочувати штат працівників.

Нагадаємо, що у 2020 році Take-Two випустила перевидання трилогії Mafia. В сумі всі три частини оновленої серії за місяць розійшлися тиражем у 2 мільйони копій.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мабуть, тому, що новина не скандальна. Хоч і шкода Hangar 13. У новій книзі Шраєра як раз про цю студію згадувалося

Підписатись на коментарі