Take-Two, як і Sony, не хоче додавати ігри в підписки у день релізу
Take-Two не бачить сенсу робити свої ігри доступними за підпискою у день релізу. Про це розповів гендиректор компанії Штраус Зельник у нещодавньому відеоінтерв’ю.
Він зазначив, що Take-Two загалом підтримує концепцію підписок і з радістю публікує свої ігри у такому форматі. Але скептично ставиться до того, щоб поширювати свої ігри через підписки у день випуску (як це робить, наприклад, Xbox). Зараз для Take-Two це не доцільно з економічного погляду.
На думку гендиректора компанії, модель підписки найкраще підходить для ігор, які вже існують на ринку певний час і які можна пропонувати у підписці за зниженою ціною.
Зельник вважає, що керівництво Sony дотримується такої ж думки, що й Take-Two. Раніше очільник PlayStation Джим Раян дійсно говорив, що публікація ігор в PS Plus у день релізу погано вплине на якість проєктів. Адже прибуток від підписки не виправдовує тих високих бюджетів, які Sony витрачає на AAA-проєкти.
Зельник наголосив, позиція Take-Two може змінитися в майбутньому залежно від того, як змінюватиметься ринок та формати підписок.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів