Творець стратегії про колонізацію Марса Farlanders анонсував свою нову гру про потяги Super Loco World

Український інді-розробник Андрій Бичковський, автор покрокової стратегії про будівництво колонії на Марсі Farlanders, анонсував свою нову гру — Super Loco World. В ній гравці зможуть будувати залізницю та керувати доставкою вантажів.

«Забудьте про клопоти при створенні складної залізниці. Рухайте курсором, як художник рухає пензлем, а гра сама визначить де розташувати Т-подібні перехрестя, мости, чи повороти. Побудуйте депо, щоб створювати нові поїзди та повертайте їх у депо щоразу, коли матимете необхідність додати або прибрати вагони», — йдеться в описі гри.

Як зазначає розробник, гравець починає на безлюдному острові, а з побудовою залізничних станцій створюються промислові зони та села. При цьому серед особливостей гри зазначається зручне будівництво та реалістична поведінка поїздів, ігровий світ і розподіл ресурсів генеруються випадковим чином, а система попиту та пропозиції регулює ціни на острові в міру розвитку.


Окрім того, Super Loco World отримає українську локалізацію, та україномовну спільноту в Discord. Зокрема Андрій Бичковскьий зазначає, що в Discord буде:

  • окремий розділ для україномовної спільноти;
  • ексклюзивні матеріали з розробки;
  • оголошення про закрите тестування;
  • локалізація спільноти для підтримки більшої кількості мов;
  • пряме спілкування з розробником для ідей, запитань або відгуків.

Ми також поспілкувалися з Андрієм і трошки розпитали про його гру. За словами розробника, Super Loco World була анонсована в рамках Wholesome Games Steam Celebration. Він зазначає, що давно думав про такий напрям грі і навіть колись робив іншу гру про поїзди Pixel Express, розробку якої зупинилася після випуску демо.



Андрій Бичковський інді-розробник

"Відтоді періодично були думки зробити гру про поїзди з такою ж простотою сприйняття, але при цьому значно цікавішою по механіках, ну й в 3д. Над цією новою грою працюю десь з листопада минулого року. Це моя перша велика гра в 3д (гейм джеми не рахую). Для подібної гри 3д значно краще пасує на мою думку і питань 2д чи 3д не виникало. Раніше я чомусь думав що 2д ігри робити простіше, ніж 3д. Однак виявилось що взагалі ні — в дечому 3д ігри навіть простіші. Наприклад освітлення і тіні«.

Андрій додає, що на початку було дещо незрозуміло, як гра може виглядати та які моделі потрібні для неї потрібні. Однак це питання доволі швидко вирішили — допомогли референси з інших ігор, які розробник збирав, та стороннє рішення FlatKit для стилізації графіки. Його теж створювали українські розробники.

«Відповідно мені не довелося писати шейдери. Найголовніше що в 3д, що в 2д є стиль, та його послідовне дотримання. 3д загалом дає більше можливостей, тут можна зміною декількох параметрів докорінно змінити вигляд гри. Але водночас 2д стиль більш визначений і чіткий, гравець бачить саме те що намалювали художники і не побачить ігровий світ з якогось некрасивого ракурсу камери (таке буває в 3д)», — пояснює інді-розробник.

Далі, за словами Андрія Бичковскього, він планує оновити Farlanders, а вже з вересня повернеться до роботи над Super Loco World. Демо-версію гри він планує випустити перед Steam Next Fest (у 2025 році).

Нагадаємо, що раніше спеціально для GameDev DOU Андрій розповів, як створювати прибуткові й нішеві інді-ігри, як реліз першого проєкту може підняти зарплату у п’ять разів та чому працювати з видавцем — це не завжди гарна ідея.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі