Творець стратегії про колонізацію Марса Farlanders анонсував свою нову гру про потяги Super Loco World
Український інді-розробник Андрій Бичковський, автор покрокової стратегії про будівництво колонії на Марсі Farlanders, анонсував свою нову гру — Super Loco World. В ній гравці зможуть будувати залізницю та керувати доставкою вантажів.
«Забудьте про клопоти при створенні складної залізниці. Рухайте курсором, як художник рухає пензлем, а гра сама визначить де розташувати Т-подібні перехрестя, мости, чи повороти. Побудуйте депо, щоб створювати нові поїзди та повертайте їх у депо щоразу, коли матимете необхідність додати або прибрати вагони», — йдеться в описі гри.
Як зазначає розробник, гравець починає на безлюдному острові, а з побудовою залізничних станцій створюються промислові зони та села. При цьому серед особливостей гри зазначається зручне будівництво та реалістична поведінка поїздів, ігровий світ і розподіл ресурсів генеруються випадковим чином, а система попиту та пропозиції регулює ціни на острові в міру розвитку.
Окрім того, Super Loco World отримає українську локалізацію, та україномовну спільноту в Discord. Зокрема Андрій Бичковскьий зазначає, що в Discord буде:
- окремий розділ для україномовної спільноти;
- ексклюзивні матеріали з розробки;
- оголошення про закрите тестування;
- локалізація спільноти для підтримки більшої кількості мов;
- пряме спілкування з розробником для ідей, запитань або відгуків.
Ми також поспілкувалися з Андрієм і трошки розпитали про його гру. За словами розробника, Super Loco World була анонсована в рамках Wholesome Games Steam Celebration. Він зазначає, що давно думав про такий напрям грі і навіть колись робив іншу гру про поїзди Pixel Express, розробку якої зупинилася після випуску демо.
Андрій Бичковський інді-розробник
"Відтоді періодично були думки зробити гру про поїзди з такою ж простотою сприйняття, але при цьому значно цікавішою по механіках, ну й в 3д. Над цією новою грою працюю десь з листопада минулого року. Це моя перша велика гра в 3д (гейм джеми не рахую). Для подібної гри 3д значно краще пасує на мою думку і питань 2д чи 3д не виникало. Раніше я чомусь думав що 2д ігри робити простіше, ніж 3д. Однак виявилось що взагалі ні — в дечому 3д ігри навіть простіші. Наприклад освітлення і тіні«.
Андрій додає, що на початку було дещо незрозуміло, як гра може виглядати та які моделі потрібні для неї потрібні. Однак це питання доволі швидко вирішили — допомогли референси з інших ігор, які розробник збирав, та стороннє рішення FlatKit для стилізації графіки. Його теж створювали українські розробники.
«Відповідно мені не довелося писати шейдери. Найголовніше що в 3д, що в 2д є стиль, та його послідовне дотримання. 3д загалом дає більше можливостей, тут можна зміною декількох параметрів докорінно змінити вигляд гри. Але водночас 2д стиль більш визначений і чіткий, гравець бачить саме те що намалювали художники і не побачить ігровий світ з якогось некрасивого ракурсу камери (таке буває в 3д)», — пояснює інді-розробник.
Далі, за словами Андрія Бичковскього, він планує оновити Farlanders, а вже з вересня повернеться до роботи над Super Loco World. Демо-версію гри він планує випустити перед Steam Next Fest (у 2025 році).
Нагадаємо, що раніше спеціально для GameDev DOU Андрій розповів, як створювати прибуткові й нішеві інді-ігри, як реліз першого проєкту може підняти зарплату у п’ять разів та чому працювати з видавцем — це не завжди гарна ідея.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів