«Студія буде існувати, як і праця над проєктами». Керівники STELLARIUM прокоментували скандал

Сьогодні навколо студії STELLARIUM, яка створює гру про Голодомор Famine Way, розгорівся бурхливий скандал. Всі розробники вийшли з поточних проєктів компанії, звинувативши у цьому керівництво. Ми взяли коментар в одного із засновників команди щодо ситуації, яка склалася.

Роз’яснення надіслав Матвій, який зі своєю сестрою Соломією створив STELLARIUM. Спочатку він розповів про плани студії та продовження роботи.

«Інформація про розпад студії STELLARIUM.gaming не відповідає дійсності. Офіційної заяви засновників компанії STELLARIUM.gaming не було через те, що наразі ми працюємо над розв’язанням проблем та внутрішніх питань студії. Студія буде існувати й надалі, як і праця над 2 анонсованими та 1 неанонсованим проєктами. Але зараз нам потрібен деякий час. В нас буде багато змін та нововведень. Оскільки частина учасників команди знехтувала проявленою до них довірою та солідарністю і винесла внутрішні суперечності на загальний показ, наша подальша співпраця з ними не є можливою», — написав Матвій.

Він розповів, що зараз STELLARIUM працює над поверненням доступу до корпоративних акаунтів в соцмережах. За словами керівника, «через зраду» однієї зі співзасновниць вони контролюються не компанією.

«Стосовно реакції фанбази, ми не можемо впливати на думку людей, але в нас є офіційне роз’яснення стосовно ситуації, а не спекуляції та персональні образи колишніх учасників, які розповсюдилися за межі норм етичності, професійної етики та філософії компанії й перейшли персонально як мова ворожнечі та ненависті в сторону засновників», — додав Матвій.

Окремо керівник відповів на питання щодо звинувачень у поганому менеджментів та оплати праці. Заяви про проблеми в управлінні він вважає суб’єктивними, бо фахівці STELLARIUM не працюють повний день, тому «деякі аспекти класичної розробки» не можна застосовувати до студії.

«Наші учасники співпрацювали з нами по цивільно-господарському кодексу, оскільки це передбачало собою партнерський формат співпраці, де винагородою для кожного учасника за працю над проєктом був % продажів від гри. Ми працюємо за адаптованою під наш формат системою Scrum, яка передбачає вимірювання внеску учасників в сторі поінтах. Дана система є розповсюдженою серед інших компаній, тому невдоволення учасників даною системою є їхньою особистою думкою і не розповсюджується на позицію компанії. Кожен учасник отримував унікальні завдання, згідно з планом розробки та пріоритетів. Винятками були правки завдань та конкурсні відбори на затвердження певних позицій», — підсумував Матвій.

Нагадаємо, ми розповіли про претензії розробників до Матвія та Соломії в окремій новині з ексклюзивними коментарями від Art Lead. Фахівцям не сподобалося, що договір про оплату був складений з багатьма недоліками та незрозумілими моментами. А частина невдоволення стосувалася поганого менеджменту та токсичної поведінки засновників.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
спекуляції та персональні образи колишніх учасників

Чи правильно я зрозумів, команда розробників дружно пішла всім складом, гучно грюкнувши дверима, але це їх персональні образи? Вірю, я повірив 🤡
Якщо комусь навколо всі здаються мудаками, то для цього когось є погані новини

як і праця над 2 анонсованими та 1 неанонсованим проєктами

Не зовсім зрозуміло над чим буде продовжуватися робота, якщо, як мені відомо, команди майже в повному обсязі пішли з проєкту і заборонили використання їх розробок.

в них доречі вже один раз уходила команда з проекту great hope city, вони після цього її перемалювали, я тоді не надав тому значення, але мабуть знову найдуть якихось нових що новин не читають і ще раз перемалюють ))

Підписатись на коментарі