В середньому 20% гравців, що грали у демо під час Steam Next Fest додавали ігри собі у вішліст
Ігровий маркетолог та консультант Кріс Зуковскі опитав 40 розробників, що брали участь у червневому Steam Next Fest. Експерт зібрав у них інформацію про три показники: кількість гравців, які додали ігри у вішлісти; кількість гравців, які грали в демоверсії; кількість гравців, які і грали в демоверсії, і додали ігри у вішлисти. Таким чином Зуковські спробував проаналізувати, наскільки демоверсії під час заходів на кшталт Steam Next Fest допомагають залучати гравців.
Зуковський зазначає, що довгий час було незрозуміло — грають люди в демо ігор перед тим, як додати їх у вішлісти, або ж бездумно їх туди додають. Однак наприкінці Steam Next Fest у червні Valve додала віджет «recap»:
Маркетолог зазначає, що в його інтерпретації новий віджет Valve повідомляє про таке:
«Завдяки цим даним ми тепер маємо набагато чіткіше уявлення про те, як зазвичай поводяться гравці Steam під час Steam Next Fest. Тож я провів опитування і попросив поділитися цими трьома показниками. Своїми даними поділилися 40 розробників», — зазначає Зуковскі.
Якщо усереднити результати опитування, то можна отримати такі показники:
«Загалом більшість людей додають гру у вішліст майже з тією ж частотою, що й грають в демо. Однак, набагато менша частка людей зіграє в гру, а потім додасть її до списку бажань. У середньому 20% людей, які грають у демо гри, додадуть її до списку бажань», — продовжує експерт.
На графіку вище — дані про людей, які додають ігри у вішлісти після того, як зіграли в демо. Маркетолог додає, що кожна гра це одна синя смужка. При цьому великі ігри, які є найбільш бажаними, знаходяться ліворуч. Праворуч наведено ігри, які отримали найменшу кількість вішлістів.
«Мені було цікаво, чи існує кореляція між найбільш прибутковими, найпопулярнішими іграми та відсотком вішлістів/зіграних ігор. Я отримав p-значення приблизно 0,23, що означає, що ця кореляція не є статистично значущою. Тож ні, найпопулярніші ігри не мають більшого відсотка вішлістів. Загалом, близько10-20% людей зіграють демоверсію та вирішать додати її до списку бажань. Крім того, не схоже, що є суперзіркові ігри, які додають дуже-дуже часто. Здається, це завжди близько10-20%. Як не дивно, це число дуже схоже на коефіцієнт конверсії вішлістів», — додає він.
Згідно з опитуванням Кріса, у демо 16 ігор (40%) гравці грали частіше, ніж додавали їх собі у вішлісти.
Нагадаємо, що під час Steam Next Fest цього року демоверсія багатокористувацького extraction-шутера Level Zero: Extraction від студії DOGHOWL Games, яку заснували українські розробники, стала другою за популярністю.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів