У Steam оновили інструмент для утворення регіональних цін на ігри

У Steam випустили новий інструмент та рекомендації щодо встановлення регіональних цін на ігри. Це має спростити видавцям та розробникам керування оплатою в різних країнах.

Користувачі, у яких є дозвіл на зміну цін в Steamworks, можуть вже можуть відкрити оновлений інструмент ціноутворення та переглянути документацію. Також команда опублікувала відеоінструкцію на ютубі.

«Протягом багатьох років наша команда надавала цінові рекомендації, які слугували настановами для розробників, у яких могло не бути часу чи ресурсів для ретельної перевірки всіх 39 валют, які підтримує Steam (це багато роботи!). Ці рекомендації є нашим баченням цін на гру в інших валютах, враховуючи базову ціну в доларах США. Наприклад, вони можуть стати в пригоді, якщо ви вже вирішили продавати гру за 19,99 долара США, але не впевнені, скільки це в катарських ріалах чи в норвезьких кронах.

Ми вважаємо, що настанови є корисними, однак з постійною зміною купівельної спроможності та коливанням курсів валют нам потрібно внести суттєві зміни до конвертацій, щоб вони були актуальними», — зазначили в Steam.

Рекомендовані ціни беруть за основу курс долара США, але враховують й інші фактори, як ось купівельну спроможність користувачів та індекс споживчих цін у регіоні. До того оновлений інстурмент видаватиме попередження, якщо у певних валютах вартість значно вища чи нижча за інші. Рекомендації тепер планують переглядати і змінювати, якщо потрібно, щороку.

В Україні вартість цін у цьому інструменті піднялася. Якщо раніше гра за $29,99 коштувала 379 грн, то тепер рекомендована ціна — 600 грн. На ігри за $5 тепер радять встановлювати ціну 124 грн (а не 99 грн, як було раніше).

Steam також радить зачекати принаймні місяць після випуску гри, перш ніж змінити ціну на неї.

У компанії додають, що це допоміжний, але не обов’язковий інструмент, адже розробники у Steam самі контролюють ціни на свої продукти і можуть власноруч визначати вартість для різних країн.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі