Локалізація і жодних розпродажів: Steam змінює правила щодо оформлення банерів
На Steam опублікували нові інструкції щодо оформлення ігрових банерів («капсул» у Steamworks). З 1 вересня 2022 року вони зможуть містити лише ілюстрацію, назву гри та офіційний підзаголовок.
Однак на ці зображення не можна буде додавати:
- оцінки та рейтинги, зокрема зі Steam чи ЗМІ;
- символи, назви й логотипи нагород;
- інформацію про знижки (слова на кшталт «розпродаж» теж заборонені);
- рекламу інших продуктів, зокрема сиквелів чи інших ігор з цієї серії;
- інші повідомлення на будь-яку тему.
«Через відсутність чітко визначених правил на ігрових зображеннях стали з’являтися елементи, що створюють плутанину й навіть вводять користувачів в оману.
Наприклад, логотипи деяких ігор стали настільки маленькими, що гравцям навіть важко прочитати їхню назву. В інших випадках зображення настільки захаращені логотипами нагород і оцінками, що важко зосередитися на головному. Деякі капсули містять застарілі рейтингові оцінки. Окрім того, у більшості випадків цей додатковий текст наведено лише англійською мовою, що не враховує значну частину аудиторії Steam, яка нею не володіє», — зазначила Valve.
Докладні характеристики та шаблони можна знайти в документації щодо графічних елементів крамниці.
Повідомляти про сезонні події чи оновлення можна у капсулах із замінними ілюстраціями, які діятимуть протягом місяця. Будь-який текст на графічних елементах потрібно обов’язково локалізувати мовами, які підтримує гра. Детальніше про це можна дізнатися у правилах Steam.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів