У 2024 році кожного десятого розробника було звільнено — опитування GDC щодо стану геймдеву
Організатори Game Developers Conference оприлюднили щорічний звіт під назвою «Стан ігрової індустрії». В ньому сказано, що кожен десятий розробник у 2024 році потрапив під скорочення. А загалом звільнення мали вплив на 41% респондентів.
Ознайомитися з документом можна на офіційному сайті GDC. Організатори конференції спільно з аналітичною компанією Omdia опитали 3 тисячі розробників з усього світу про умови, які зараз впливають на геймдев.
Скорочення
- Загалом роботу втратили 11% опитаних фахівців. А вплив від звільнень відчули на собі 41% — на 6% більше, ніж у
2023-му. - 29% респондентів зазначили, що колеги з їхнього відділу більше страждали від скорочень, ніж з сусідніх команд та підрозділів.
- Основними причинами звільнень у компаніях найчастіше називали реструктуризацію, зміни в маркетингу і зниження доходів.
- Респонденти винять у скороченнях «конкретні проблеми, такі як надмірне розширення в епоху COVID, зростання виробничих витрат, зниження інтересу гравців, нереалістичні очікування „наступного великого хіта“, погане лідерство та неправильне управління».
- Серед звільнених фахівців найбільше постраждали наративні дизайнери — 19%.
Інші показники зі звіту
- Кількість фахівців, які працюють в ААА-студіях, зменшилася з 18% у
2023-му до 15%. Половина з них займають місця у компаніях, штат яких перевищує 250 осіб. - Серед інді-розробників понад 50% входять у колективи чисельністю до 20 людей.
- 57% фахівців працюють 40 годин на тиждень або менше, однак цей показник знизився на 7%. 13% — 51 годину і більше. Вони відзначають тиск на себе як основну причину понаднормових.
- Серед платформ домінували ПК — 80% респондентів створюють ігри для компʼютерів у порівнянні з 66% у
2023-му. У звіті припускається, що це повʼязано зі Steam Deck, яку не вказували окремо. Бо коли в іншому питанні респондентів попросили назвати платформу, яка їх цікавить, майже половина обрали саме пристрій Valve. - Серед консолей лідирує PS5 з показником 37%. Вона випередила Xbox Series, яка набрала 33%.
- Щодо підписок, то ситуація зворотна: 13% розробників створюють ігри для Game Pass і 9% — для PS Plus (Extra або Premium).
- Кількість розробників для iOS та Android вперше зросла — до 20%.
- Значний стрибок стався в інтересі до браузерних проєктів. Їх створюють 16% респондентів у порівнянні з 9% у
2023-му. - 42% фахівців заявили, що не зацікавлені в розробці ігор-сервісів, а думки щодо цього сегменту загалом були неоднозначними.
«Багато респондентів заявили, що бачать цінність в іграх сервісах — не тільки з фінансового боку, але й з погляду досвіду гравців та побудови спільноти. Інші висловили занепокоєння щодо зниження інтересу гравців, творчого застою, хижацьких практик і мікротранзакцій, а також ризику професійного вигорання розробників», — сказано у звіті.
Нагадаємо, раніше у нас виходив річний матеріал в рубриці «Сумні підсумки». В ньому зібрано головні звільнення в ігровій індустрії за минулі 12 місяців.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів