Український художник відтворює кінематографічний вступ до Star Wars: Republic Commando на UE5

Олександр Мазюра — 3D Artist, який працює у Slipgate Ironworks. Протягом чотирьох останніх місяців він реалізовував власний проєкт та ділився результатами своєї праці. Художник відтворює вступ до Star Wars: Republic Commando на Unreal Engine 5 з деякими переосмисленнями.

Ролики зі своєю роботою Олександр публікує на власному YouTube-каналі. Він виклав дев’ять коротких відео, і кожне з них включає невеликий фрагмент вступної частини гри. Сюди відносяться кінематографічні заставки з битвами та персонажами та навіть елементи ігроладу.

Наприклад, в одному з роликів художник показав управління персонажем — ходьбу, перезаряджання та удари руками. А в крайньому відео демонструються штурмовики на своїй базі й момент, де герой одягає шолом.

Олександр підкреслив, що він зосереджений переважно на оновлені кінематографічного вступу до Star Wars: Republic Commando й не планує працювати над ремейком цілого проєкту. Автор також додає деякі нові деталі у різні фрагменти початку гри, як от обличчя штурмовика у першому ролику.

«Я завжди думав, що це так прикро, що обличчя клонів завжди приховані. Я розумію, чому так відбувається, але все ж... ви зрозуміли мою претензійну думку. Адже під шоломом ховається людина. Тому я доклав максимум зусиль, щоб передати схожість Темуери Моррісона клону», — написав Олександр.

Нагадаємо, раніше ми писали як команда Difffuse Studio реалізувала сцену японського дощового міста у Blender. Для цього розробники використали власні генератори алей та натовпу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі