Український художник відтворює кінематографічний вступ до Star Wars: Republic Commando на UE5
Олександр Мазюра — 3D Artist, який працює у Slipgate Ironworks. Протягом чотирьох останніх місяців він реалізовував власний проєкт та ділився результатами своєї праці. Художник відтворює вступ до Star Wars: Republic Commando на Unreal Engine 5 з деякими переосмисленнями.
Ролики зі своєю роботою Олександр публікує на власному YouTube-каналі. Він виклав дев’ять коротких відео, і кожне з них включає невеликий фрагмент вступної частини гри. Сюди відносяться кінематографічні заставки з битвами та персонажами та навіть елементи ігроладу.
Наприклад, в одному з роликів художник показав управління персонажем — ходьбу, перезаряджання та удари руками. А в крайньому відео демонструються штурмовики на своїй базі й момент, де герой одягає шолом.
Олександр підкреслив, що він зосереджений переважно на оновлені кінематографічного вступу до Star Wars: Republic Commando й не планує працювати над ремейком цілого проєкту. Автор також додає деякі нові деталі у різні фрагменти початку гри, як от обличчя штурмовика у першому ролику.
«Я завжди думав, що це так прикро, що обличчя клонів завжди приховані. Я розумію, чому так відбувається, але все ж... ви зрозуміли мою претензійну думку. Адже під шоломом ховається людина. Тому я доклав максимум зусиль, щоб передати схожість Темуери Моррісона клону», — написав Олександр.
Нагадаємо, раніше ми писали як команда Difffuse Studio реалізувала сцену японського дощового міста у Blender. Для цього розробники використали власні генератори алей та натовпу.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів