Дизайнери рівнів показали, як влаштовано локації в Star Wars Jedi Survivor за лаштунками
Щороку дизайнери рівнів влаштовують Blocktober. Це неофіційна подія, в рамках якої вони показують реалізацію локацій за лаштунками у своїх іграх. Тобто розробники знімають текстури та демонструють вигляд рівнів у блоковому вигляді. Цього разу цікавими матеріалами на честь Blocktober поділилися фахівці з Respawn Entertainment, які працювали над Star Wars Jedi Survivor.
I’m super happy to show you all the blockout of Khri’s Observatory, one of my absolute favorite levels I worked on in #JediSurvivor#Blocktober #LevelDesign #Gamedev pic.twitter.com/eKPbuEya6N
— Simon 🐸 (@LD_Sandersen) October 2, 2023
В соцмережі Х (колишній Twitter) пости опублікували декілька розробників. Сюди відносяться дизайнери рівнів Саймон Ісакссон Андерсен, Брендон Юань, Коннор Річардс, а також старші дизайнери рівнів Джеймі Урмахер та Ніколас Г Кемерон. Перший опублікував серію роликів, присвячену одній з останніх локацій у Star Wars Jedi Survivor — Обсерваторії Крі. На відео демонструються використання дронів, що вибухають, а також пересування на платформах, які висять в небі. Окремо Андерсен показав реалізацію горизонтальних стінок для бігу.
The level starts off with a classic Level Design technique, the funnel-before-reveal. Essentially, I can build breathtaking vistas from these spots because I know for sure that every player will walk these exact steps and see the same composition pic.twitter.com/oyQkbSgJ1J
— Simon 🐸 (@LD_Sandersen) October 2, 2023
Likewise, the moving wall run panels emerged as an attempt to make a more dynamic level. The Observatory has lots of moving parts that make it feel alive, whether they affect gameplay or not pic.twitter.com/CgK2kHsVZz
— Simon 🐸 (@LD_Sandersen) October 2, 2023
“Це дах, де гравець вперше потрапляє на землю. Я хотів зробити точку збереження ключовою, щоб більшість ярликів вели безпосередньо до цієї локації, що допомагає створити відчуття клаустрофобії, організованості та гнітючої атмосфери”, — описав першу локацію на Нова-Гарон Річардс.
This is the rooftop where the player first lands. I wanted to make the save point here a key focus with most shortcuts leading directly back to this location, which helps make the facility feel claustrophobic, efficient, and oppressive. (2/7) pic.twitter.com/BRituVnPnA
— Connor Richards (@_connor_r) October 2, 2023
В інших матеріалах демонструються ще декілька рівнів, наприклад, Крипта на Джеді та Ущелина землекопа на Кобо. Дизайнери докладно розповіли про підхід до конструювання рівнів та емоції, які намагалися викликати в гравців за допомогою оточення.
The first level I got to work on was Bygone Settlement!
— Brandon Yuan (@brandohny) October 2, 2023
This was a bit of side content on Koboh to highlight the air dash ability. It was an exercise of finding ways to make a readable ability gate, and neat ways to combine it with the rest of Cal’s traversal verbs
(2/11) pic.twitter.com/NlxvSdWsoz
#Blocktober STAR WARS Jedi: Survivor
— Jamie Uhrmacher (@NoGoodMonkey) October 2, 2023
Blockout and final versions of Jedha's Crypt of Uhrma and Pili's Garden. 🧵2/5
Art by the inimitable Jeremy Minor (@JeremyM59154162).#JediSurvivor #leveldesign @Respawn pic.twitter.com/mKkaxqP7qY
First up, Dredger Gorge!
— Nicholas G Cameron (@RamblingCameron) October 2, 2023
It’s meant to be a relaxed level which helps accustom players to the game’s mechanics (shortcuts, navigation verbs, etc).
Most of it is built as a tight hub-and-spoke, using a single save point to connect multiple paths and islands of content. (2/5) pic.twitter.com/p29iqG2NP5
Нагадаємо, раніше ми писали про інтерв’ю Сема Лейка на тему Alan Wake 2. Креативний директор розповів про те, наскільки масштабним буде майбутній горор з елементами виживання.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів