Дизайнери рівнів показали, як влаштовано локації в Star Wars Jedi Survivor за лаштунками

Щороку дизайнери рівнів влаштовують Blocktober. Це неофіційна подія, в рамках якої вони показують реалізацію локацій за лаштунками у своїх іграх. Тобто розробники знімають текстури та демонструють вигляд рівнів у блоковому вигляді. Цього разу цікавими матеріалами на честь Blocktober поділилися фахівці з Respawn Entertainment, які працювали над Star Wars Jedi Survivor.

В соцмережі Х (колишній Twitter) пости опублікували декілька розробників. Сюди відносяться дизайнери рівнів Саймон Ісакссон Андерсен, Брендон Юань, Коннор Річардс, а також старші дизайнери рівнів Джеймі Урмахер та Ніколас Г Кемерон. Перший опублікував серію роликів, присвячену одній з останніх локацій у Star Wars Jedi Survivor — Обсерваторії Крі. На відео демонструються використання дронів, що вибухають, а також пересування на платформах, які висять в небі. Окремо Андерсен показав реалізацію горизонтальних стінок для бігу.

“Це дах, де гравець вперше потрапляє на землю. Я хотів зробити точку збереження ключовою, щоб більшість ярликів вели безпосередньо до цієї локації, що допомагає створити відчуття клаустрофобії, організованості та гнітючої атмосфери”, — описав першу локацію на Нова-Гарон Річардс.

В інших матеріалах демонструються ще декілька рівнів, наприклад, Крипта на Джеді та Ущелина землекопа на Кобо. Дизайнери докладно розповіли про підхід до конструювання рівнів та емоції, які намагалися викликати в гравців за допомогою оточення.

Нагадаємо, раніше ми писали про інтерв’ю Сема Лейка на тему Alan Wake 2. Креативний директор розповів про те, наскільки масштабним буде майбутній горор з елементами виживання.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі