Ексспівробітник київського Ubisoft звинуватив Джейсона Шраєра в розколі спільноти Assassin’s Creed

Після масштабного витоку інформації про GTA VI геймдев-спільнота обговорює, як такі поширення неофіційної інформації шкодять проєкту та учасникам розробки.

На тлі цього колишній геймдизайнер київського офісу Ubisoft Станіслав Костюк згадав журналісту Джейсону Шраєру його статтю з неофіційною інформацією про Assassin’s Creed Syndicate. Шраєр опублікував її у грудні 2014 року, коли Ubisoft ще не анонсувала гру.

За словами Костюка, через цю статтю (а також через провальний реліз Assassin’s Creed Unity перед тим) Ubisoft вирішила спрямувати франшизу в інший бік і, зрештою, Assassin’s Creed перетворилась на RPG. Костюк зазначає, що сам він не працював над грою, а посилається на твердження своїх колег. Він пише що цей витік сильно деморалізував розробників і спричинив «розкол» між фанатами Assassin’s Creed «класичного» та RPG-формату.

«По суті це стало причиною нинішнього „розколу“ між фанатами класичної та сучасної Assassin’s Creed, адже курс команди сильно змінився. А все через те, що комусь захотілося здобути кілька секунд слави, і сайт охоче погодився на це за кліки. Тому, так, витоки можуть сильно впливати на розробку», — написав Костюк.

У відповідь Шраєр назвав слова Костюка «шкідливою та відверто безглуздою теорією, яка спростовується з багатьох боків, зокрема співробітниками Ubisoft, які або прокоментували це публічно, або в особистих повідомленнях». Він додав, що писав про Assassin’s Creed у позитивному ключі та що RPG-гра Assassin’s Creed Origins почала розроблятися одразу після виходу Black Flag у 2013 році, тобто за рік до публікації на Kotaku.

Костюк зазначає, що посилається на слова своїх колег і не бачить причин їм не вірити. Оригінальний твіт автор видалив, але деякі відповіді збереглися у ланцюжку.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ну таке може бути. гра ще до виходу отримала негативне забарвлення, Юбісофт дійсно могла через скорегувати вектор щоб відхреститися від того негативу.

«сам він не працював над грою» , Знайомий сина маминої подруги щось сказав, то значить так воно і було!

Підписатись на коментарі