Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl перевантажив українських провайдерів по всій країні

Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl став причиною проблем провайдерів в деяких містах України. Зокрема, одеска компанія TENET зазначила, що «через масове завантаження довгоочікуваної гри Stalker 2 у багатопотоковому режимі на зовнішніх магістральних каналах партнерів зараз спостерігається перевантаження».

«Зниження швидкості доступу до Інтернету може торкнутися всіх абонентів. Проблема, на жаль, поза нашим прямим впливом. Ми тримаємо зв’язок із магістральними операторами, щоб вони могли якнайшвидше стабілізувати ситуацію», — додали в підтримці провайдера.

Зі схожою заявою виступив Triolan. Там проблеми теж списали на вихід S.T.A.L.K.E.R.

«Наразі спостерігається тимчасове зниження швидкості інтернету за всіма напрямками. Це пов’язано з підвищеним навантаженням на канали через масовий інтерес до виходу гри «S.T.A.L.K.E.R», — йдеться у повідомлені.

У членів редакції GameDev DOU, які використовують провайдер Lanet теж суттєво впала швидкість і стабільність інтернету. Про схожі проблеми повідомили мережа UTELS та провайдер BEST.


Нагадаємо, «Серце Чорнобиля» вийшло 20 листопада на ПК, Xbox Series X/S та в Game Pass. З нашим оглядом гри можна ознайомитися за цим посиланням.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ага щяз. типова ситуація вчора — повний даунлоад і 2 мегабіта аплоад.
якби це була правда — просів би даунлоад.

А кешувати на рівні провайдера таке можливо чи це вологі фантазії?

Тільки якщо Steam надасть спеціальний софт для створення кешу. Зараз всюди https, а значить провайдер не може знати, що ви там завантажуєте.

Ось софт який дозволяє це зробити для лан мережі і в теорії на рівні провайдера lancache.net

Це кешуючий проксі. Якщо Steam використовує HTTP, то буде працювати. Якщо HTTPS — то ні. У них прямо в FAQ написано: «But what about HTTPS, can I cache HTTPS? — No. HTTPS traffic is encrypted».

Riot Games юзают пиринговый протокол для обновления клиента. Но там есть отдельное лобби, где ты проводишь заметную часть времени между играми, когда можно твой трафик поюзать

Сила хайпу, так.

Підписатись на коментарі