З’явилися подробиці першого квесту в S.T.A.L.K.E.R. 2 і біографія персонажа, який його видає
GSC Game World продовжує видавати фанатам нові порції інформації про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Цього разу з’явилися сюжетні деталі. Завдяки виставці PAX West, де представлене демо гри, стало відомо про перший квест Скіфа. А паралельно розробники поділилися біографією персонажа, який видає завдання.
«Виглядає як чесний обмін. Герман отримує спеціальний камінь і я отримую новий дім і надію на нове життя. Все, що мені необхідно зробити, так це проникнути за Периметр і успішно активувати сканер. Цей всезнайка наполягає, що це єдиний шлях відновити аномальні властивості мого тестового артефакту. Я лише сподіваюся, що мій маленький експеримент не затягнеться надовго, в незалежності від того які казки розповідають про цю Зону», — сказано в описі завдання.
Тобто Скіф не планував затримуватися в Зоні надовго. Він хотів виконати одне складне завдання, щоб почати нове життя. Та ймовірно, все пішло не за планом.
Окремо GSC виклала інформацію про професора Германа на офіційному сайті. Він почав свій шлях з «аспірантської практики на Янтарі», яка використовувалася, щоб залякати та відштовхнути від науки найбільш надокучливих та занадто вільнодумних кандидатів.
Проте Герман мав велику жагу до визнання й умів знайти людей для виконання найнебезпечніших завдань. Саме тому йому вдалося завоювати ступінь.
«Після того, як Випалювач Мізків вимкнули, вже в ступені професора, Герман очолив одну з перших експедицій до центральних регіонів Зони. В ролі керівника мобільної лабораторії в околицях Юпітера, він побачив і дізнався про Зону куди більше, ніж сотні колег-теоретиків, які вивчали її із затишних кабінетів Великої Землі.
У часи становлення НДІЧАЗ Герман справедливо зайняв в ньому позицію старшого дослідника. Але з роками прагнення довести власну теорію про можливість зародження артефактів поза межами Зони підштовхнуло його на ряд незалежних експериментів, які він тримав у секреті від колег і, перш за все, керівництва», — йдеться в біографії персонажа.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров пожартував про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2. Він назвав це «поганою бізнес-ідеєю».
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів