Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 спростували власну заяву про кількість працівників GSC та прокоментували чутки про звільнення зі студії

Днями PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров в інтерв’ю YouTube-каналу «Неважно, Кто» спростував чутки про плин кадрів зі студії. Він сказав, що компанію й справді залишає певна кількість людей, але їх не більше, ніж нових співробітників, пояснивши, що такі процеси нормальні для великих команд. На підтвердження своїх слів Бочаров заявив, що зараз в компанії працює понад 300 співробітників включно з фрилансерами.

Однак ще у листопаді 2021 року під час нашого опитування для рейтингу геймдев-компаній України розробники повідомляли нам, що в GSC Game World працює понад 500 співробітників. Тож ми звернулись до PR-менеджера студії за роз’ясненнями. Захар Бочаров підтвердив редакції GameDev DOU, що «помилився в цифрах» і зараз над S.T.A.L.K.E.R. 2 включно з фрилансерами працює більш ніж 500 осіб, а не 300, як говорилося в інтерв’ю.

Також у інтерв’ю Бочаров розповів про перенесення S.T.A.L.K.E.R. 2, прокоментував плани щодо NFT і чутки про перехід ключових розробників з GSC Game World до іншої української студії — 4A Games. Зібрали ключові тези.

Щодо чуток про звільнення

Чутки про те, що з компанії йдуть ключові розробники та загалом звільняють усіх, хто закінчив свою частину роботи, Бочаров заперечив. Те, що наративний дизайнер S.T.A.L.K.E.R. 2 Сергій Тен перейшов до 4A Games (розробників Metro), Бочаров назвав «дуже локальним» випадком.

Про коментар Тена, коли він під час роботи в GSC Game World назвав російськомовну спільноту токсичною: Бочаров каже, що це не відповідає позиції компанії.

Щодо інформації про те, що в компанії працюють люди без досвіду роботи над ААА-іграми: Бочаров сказав, що дійсно в команді є люди, для яких це перше місце роботи. Також додав, що компанії працюють люди, що колись робили фанатські модифікації для гри. Те, що команда здебільшого складається з некваліфікованих новачків, яких взяли на роботу просто, щоб чимшвидше закрити позиції, PR-менеджер заперечив.

Про Моргенштерна

В інтерв’ю Бочаров вперше публічно прокоментував ситуацію стосовно російського виконавця Моргенштерна, який у 2021 році заявив, що буде тестувальником гри. Бочаров каже, що виникло непорозуміння. Буцім згоду Моргенштерну надіслали до того, як компанія отримала саму пропозицію. Хто саме дав згоду артисту — Бочаров не повідомив. До негативної реакції з боку фанатів команда поставилась з «розумінням та смиренністю». Нагадаємо, коли Моргенштерн сказав, що тестуватиме S.T.A.L.K.E.R. 2, це викликало хвилю обурення серед українських гравців. Однак компанія не поспішала офіційно коментувати ситуацію.

Про NFT, баги в трейлері та перенесення гри

  • Про запуск NFT та обіцянку імерсивного досвіду до того, як показали сам геймплей: обіцянка стосувалась того, що один з неігрових персонажів отримає зовнішність гравця. Прибуток від цієї ініціативи планували спрямувати в розробку гри (нагадаємо, після шквалу критики компанія відмовилась від NFT у S.T.A.L.K.E.R. 2).
  • Microsoft — партнер GSC Game World, що допомагає з випуском гри на консолях, але видавців компанія не має. «Це не такі відносини, які багато хто може припустити».
  • Про те, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стає народним мемом: в мемах для піар-кампанії нічого поганого немає і загалом меми — частина інтернет-культури. Про те, що весь піар гри перетворюється на мем — Бочаров каже, що не треба судити про всю піар-кампанію лише за останніми подіями.
  • Про купу багів в трейлері на E3: гра на стадії розробки, багів в трейлері не так і багато, бойова система щодня стає кращою.
  • Що буде в колекційному виданні: колекційні видання є для ПК (де лежать Steam-коди) і для Xbox Series X (де лежать диски). Тому що такий підхід роботи у компанії Microsoft.
  • Мультиплеер з’явиться після релізу як безкоштовне доповнення, платити за нього не доведеться.
  • Про створення настільної гри за сценарієм основних ігор компанії: офіційних анонсів поки не буде, але компанія думала про це і вважає, що «Сталкер» більше підійде для такого формату, ніж «Козаки».
  • Ідея зробити римейк або ремастер оригінального «Сталкера» в компанії теж була, але офіційних анонсів поки немає.
  • Чому розробники практично нічого не розповідають про гру — Бочаров каже, що це спланована маркетингова кампанія, за якою вся інформація публікується поступово, «коли ми вважаємо за потрібне». Піар-менеджер зауважив, що вони не давали жодних захмарних обіцянок: інформація про красиву картинку на UE5, безшовний відкритий світ, кращі механіки — це правда. Щодо обіцянок ком’юніті-менеджера про те, що гра «проб’є стелю індустрії» — Бочаров каже, що ком’юніті-менеджери можуть інколи формулювати думки «мемно та претензійно».
  • До релізу гри має з’явитися більше інформації про геймплей, тому що «люди не купуватимуть кота в мішку». Дух оригінальної гри збережеться, в містику сюжет не скотиться.
  • Реліз перенесли на 8 грудня, щоб довести гру до потрібного рівня якості. Спочатку інформацію про перенесення заперечували, тому що, як каже Бочаров, компанія намагалася дотриматись початкової дати релізу. Нагадаємо, коли блогер OLDboi розповів, що S.T.A.L.K.E.R. 2 перенесуть, ком’юніті-менеджери гри закликали не вірити неофіційним джерелам. Зрештою, інформація підтвердилась. Втім, Захар Бочаров каже, що не зовсім, адже гра вийде не восени, як казав OLDboi, а взимку, на початку грудня. Тому з розділу блогерів у Discord-сервері гри його видалили — буцім за порушення правил щодо поширення неправдивої інформації.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі