Робота українця: Senior Animator зі студії розробників Horizon презентував ролик з анімацією Панка-павука на UE5

Микола Саліхов працює на посаді Senior Animator у Guerrilla Games, яка відома за серією Horizon. Нещодавно він показав свій домашній проєкт з Панком-павуком, який вразив користувачів соцмереж.

Розробник опублікував на власному акаунті в Twitter, 35-секундний ролик. На відео демонструється пересування Панка-павука у вузькому тунелі. Фахівець реалізував дуже плавні анімації трюків супергероя. Він застрибує на потилиці людей, які йдуть з нахиленими головами, дивлячись в телефони.

Процес супроводжується різними акробатичними трюками. Панк-павук відштовхується від стін та робить сальто. А в середині ролика він прикріпив павутину до двох перехожих, натягнув її та пролетів значну відстань.

«Панк-павук поспішає. Просто невеликий прототип переміщення», — підписав ролик Саліхов.

Всі анімації розробник створив на Unreal Engine 5. Проте модель він використав вже готову за авторством Senior 3D Character Artist Джакомо Ліберіо. Останній реалізував Панка-павука за допомогою Maya, ZBrush, RizomUV та Marmoset Toolbag.

Користувачам соцмереж дуже сподобався ролик Саліхова. Лише в Twitter він набрав майже 2 мільйони переглядів та 27 тисяч вподобайок.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про переможців Substance 3D Designer Insanity Awards 2023. Adobe виділила десять проєктів, а на перше місце потрапила нейронна мережа.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Увесь сенс персонажа втрачено. Його рухи мають бути відривчастими, через кадр. Частота кадрів в нього підвищується лише при стрімких рухах. Про рандомізовані текстури вже мовчу.

Це дуже кумедно, але дуже талановито й майстерно зроблено!)

Підписатись на коментарі