«Записував звуки вибухів». Як саунд-дизайнер з Харкова робив саундтрек до гри Moth Lake: A Horror Story

У п’ятницю, 3 грудня, відбувся реліз проєкту Moth Lake: A Horror Story — це містична інді-гра про групу підлітків, а музику до неї створив саунд-дизайнер з Харкова Олексій Захаров. Про те, як він зв’язався з італійським розробником гри Stefano Mazzotta (Sui Arts), та як записував сирени і звуки після ракетних влучань, Олексій розповів нам у коментарі. Далі наводимо його пряму мову.


За фахом я концертний звукорежисер — раніше працював на концертах, їздив у тури. Паралельно я займаюся музикою, граю у групі, записую локальні харківські колективи у невеличкій домашній студії. Тож музика — це те, чим я займаюся і чим заробляю на життя.

Ще з карантину я почав надсилати компаніям і розробникам свої демки і портфоліо на Bandcamp. Писав, що мрію створювати музику для ігор. Займався я цим десь місяць, надіслав із сотню листів, а відповіді отримав штуки 3-4.

Якось раз завантажив на телефон гру, яка називалася Dentures and Demons. Вона мені сподобалася і я вирішив написати розробнику. Він відповів, що створює новий проєкт і, якщо шукатиме композитора, то напише. Я подумав що це чергова чемна відмова і забув про це. До того ж це соло-розробник, який все робить сам і музику зі звуками зокрема. Та десь у березні чи квітні він відповів:

«Пам’ятаю, що ти з України, мені подобається портфоліо, давай співпрацювати».

Я зрадів, що нарешті не сидітиму на місці. У березні я їздив до своїх батьків за 30 км від Харкова, бо на початку було дуже страшно і я не міг змусити себе працювати. Я живу на 14 поверсі і постійно бігав з дружиною вниз за паркувальний майданчик ховатися. Роботи як такої не було.

Та у Харкові я записав дуже багато прикольних семплів для цієї гри. Виходив, записував сирену. Звісно, я міг завантажити її з інтернету — але цікавіше, коли сам щось робиш, це додає інтимності твоїй роботі. Записував звуки вибухів. Ракета впала, я взяв свій невеличкий рекордер і записав гул після влучання. Або чекав біля вікна, коли ще раз бахне, щоб записати цей звук.

У грі їх не чути, як звичні для нас звуки, на них дуже багато обробки, але вони грають значну роль у деяких треках.

Отак потихеньку пішла робота. Розробник надсилав мені референси, і ми обговорювали, яке він хоче звучання і як я це бачу. Щоб я міг зрозуміти атмосферу, він скидав мені або відео з фрагментами геймплею, або скриншоти.

Я дивився, розумів, яку ноту треба зіграти, щоб підкреслити певну ситуацію. Використовував семпли, які записував сам, особливо для моментів, де є моторошна музика, індустріальні заводські звуки й шуми. Тоді починав створювати ритм, вставляв додаткові елементи. Це перший мій досвід, коли я пишу музику не для себе, а за певним референсом. Дуже хотілося догодити тому розробнику, бо ми з ним зійшлися і за смаками в музиці, й у відеоіграх. Ми багато спілкуватися, він навіть надсилав мені фото свого кота.

У червні я повернувся до Харкова, знову облаштував студію, почав повноцінно працювати.

Для цієї гри я планував зробити десь 25 треків, а розробник хотів приблизно 10. Але я бачив, що треба більше, бо в грі різні локації, і зрештою записав 17. Не просив за це більше оплати, бо мистецтво вимірюється не грошима.


Зауважимо, що Moth Lake: A Horror Story має українську текстову локалізацію. Зараз гру можна придбати в Steam за 17 грн, також є версії для Android та iOS.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному2
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі