Більше не треба чекати на відповідь 9 місяців. Sony почала налагоджувати співпрацю з інді-розробниками

Sony пообіцяла покращити комунікацію з інді-розробниками та надавати їм більше можливостей на платформі PlayStation. Влітку компанію активно критикували незалежні видавці й розробники, тож зараз вона почала вживати заходів.

За що критикують Sony

У липні інді-видавці закликали Sony звернути увагу на проблеми з продажем ігор на PlayStation. Зокрема критикували незручні процеси, погано налагоджену комунікацію та байдужість Sony до інді-розробників.

Наприклад, співзасновник інді-видавництва Neon Doctrine зазначав, що Back-end та інші процеси у PS Store влаштовані так, як це було на початку 2000-х. А щоб гра опинилась на помітному місці в магазині, треба заплатити мінімум $25 тисяч.

Також розробники скаржились на систему розпродажів: щоб взяти в них участь, треба отримати запрошення від Sony, а воно надходить не всім. До того ж компанія сама визначає стандартну знижку 40–50%, інші варіанти вона може відхилити.

Що відбувається зараз

Виявилось, що все це хвилює не лише поодиноких інді-розробників. Видання IGN отримало копію результатів глобального опитування партнерів Sony. Там виокремлені ті ж проблеми, про які писали розробники влітку у своїх блогах та соцмережах. У документі визначено три ключових вдосконалення, які Sony планує втілити:

  1. Спрощення взаємодії з розробниками. Sony зобов’язується покращити комунікацію та надавати чітку й детальну інформацію партнерам.
  2. Відкритий доступ до аналітики, щоб видавці й розробники бачили статистику продажів, просування тощо. Також компанія має подбати про видимість нових ігор у магазині.
  3. Покращення внутрішніх інструментів, зокрема системи продажів, документації та служби підтримки для розробників і видавців.

Після цього журналісти IGN запитали в інді-студій, чи стали відчутними якісь зміни. Вони підтвердили, що Sony вже почала покращувати взаємодію з невеликими видавцями. Служба підтримки швидше обробляє запити: якщо раніше студії Akupara доводилось чекати 9 місяців, то зараз відповідь надходить за кілька днів.

Зазначають, що Sony стала частіше надсилати запрошення на розпродажі, а також виділяє гроші інді-розробникам на портування ігор на PlayStation. Також у магазині стали помітнішими випуски нових ігор і з’явився розділ PlayStation Indies.

Водночас розробникам не подобається, що Sony досі влаштовує розпродажі із системою запрошень. Тому не можна знизити ціну на гру в будь-який час, як на інших платформах.

Загалом розробники налаштовані оптимістично, але кажуть, що просування інді-ігор у Sony все одно організовано гірше, ніж у магазині Steam.

«Я сподіваюся, що всі платформи знайдуть спосіб просувати перспективні ігри та не залежати від абсурдних обмежень. Якщо у мене є хороша гра, статистика показує що вона подобається аудиторії, то чому я повинен випрошувати щось у менеджера магазину?», — зазначає Ієн Гарнер, співзасновник інді-видавництва Neon Doctrine.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі