Локалізація працює. Україна стала третьою за кількістю проданих копій Songs of Silence

Студія Chimera Entertainment поділилася статистикою продажів Songs of Silence в Україні. Користувачі з нашої країни придбали 2500 копій. Це третій результат серед усіх держав.

Представники Chimera Entertainment поділилися інформацією в нещодавньому дописі на офіційному акаунті в Х. Розробники подякували українській спільноті за підтримку.

«2500 гравців придбали „Пісні Тиші“ — це робить Україну #3 серед усіх країн за кількістю примірників ✨. Ми щиро вдячні кожному з вас! Щоб відсвяткувати, ми запускаємо всесвітній розпродаж зі знижкою 25%, який розпочнеться 3 жовтня», — написали в Chimera Entertainment.

У коментарях розробники поділилися думкою, що ця статистика може стати свідченням перспективи українського ігрового ринку.

Нагадаємо, локалізацію додали в Songs of Silence 12 вересня. А декількома днями раніше розробники пояснили, чому важливо, щоб у грі був український переклад. Сучасна боротьба нашої держави проти окупантів перегукується з основними темами сюжету в проєкті.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

круто але звідки ви знаєте, що «локалізація працює»?

— ви опитували покупців?
— ви аналізовували продажі до локалізації і після?
— ви аналізовували як продаються ігри в схожому жанрі, для прикладу, мені здавалось, що наш регіон завжди любив ігри в стилі «героїв» тому не дивно, що ми десь в топі.
— а що ви скажете коли через 12 місяців продажів ми завершимо на перед останній сходинці по продажам, «локалізація працює» чи вже не дуже?

На всі ваші питання можна відповісти одним реченням: якщо йому бустанули продажі українці і просунули його у пошуку, і він відбив бабки на переклад, то це «локалізація працює».

тепер питання а із іншими іграми так зробити неможна було ?

Думаю, також повпливав їх ультрабазований SMM в твітері

Це теж, але без гарної гри, базованого керівництва студії та команди що роками розробляла все від світу і арту до коду і сценарію це б не вийшло настільки ж добре 😌

Підписатись на коментарі