Розробники інді-хіта Slay the Spire перенесли сиквел на Godot після понад 2 років виробництва на Unity
Нещодавно на презентації Triple-I Showcase студія Mega Crit анонсувала Slay the Spire 2. Це сиквел хітового карткового roguelike, який вийшов у дочасному доступі ще у 2017 році. А після демонстрації розробники підтвердили, що у другій частині змінили рушій.
Про це стало відомо з повідомлення IGN. Перша Slay the Spire була розроблена на Unity. Сиквел теж спочатку створювався на цьому рушієві, однак після торішнього скандалу Mega Crit переглянула своє рішення. Команда перенесла проєкт на Godot, хоча виробництво на Unity тривало понад два роки.
З чим пов’язана зміна рушія Slay the Spire 2
У вересні минулого року Unity потрапила у гучний скандал. Компанія вирішила змінити монетизацію рушія, додавши комісії за кожне встановлення гри.
Розробникам ідея дуже не сподобалася. Вони виступили з критикою, а на адресу Unity навіть надходили погрози. Компанія закривала офіси, побоюючись за працівників.
Скандал тривав два тижні, і на тему нової монетизації висловилося багато відомих команд. Mega Crit теж входила в цей перелік. Вона пообіцяла змінити рушій, попри багато зусиль, витрачених на створення нового проєкту на Unity.
Зрештою компанія відступила й скасувала своє рішення. Після цього в стані виробника рушія почалася реструктуризація. Під звільнення потрапило як керівництво, так і велика частина працівників. На початку січня Unity оголосила про скорочення 25% штату.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів