Розробники інді-хіта Slay the Spire перенесли сиквел на Godot після понад 2 років виробництва на Unity

Нещодавно на презентації Triple-I Showcase студія Mega Crit анонсувала Slay the Spire 2. Це сиквел хітового карткового roguelike, який вийшов у дочасному доступі ще у 2017 році. А після демонстрації розробники підтвердили, що у другій частині змінили рушій.

Про це стало відомо з повідомлення IGN. Перша Slay the Spire була розроблена на Unity. Сиквел теж спочатку створювався на цьому рушієві, однак після торішнього скандалу Mega Crit переглянула своє рішення. Команда перенесла проєкт на Godot, хоча виробництво на Unity тривало понад два роки.

З чим пов’язана зміна рушія Slay the Spire 2

У вересні минулого року Unity потрапила у гучний скандал. Компанія вирішила змінити монетизацію рушія, додавши комісії за кожне встановлення гри.

Розробникам ідея дуже не сподобалася. Вони виступили з критикою, а на адресу Unity навіть надходили погрози. Компанія закривала офіси, побоюючись за працівників.

Скандал тривав два тижні, і на тему нової монетизації висловилося багато відомих команд. Mega Crit теж входила в цей перелік. Вона пообіцяла змінити рушій, попри багато зусиль, витрачених на створення нового проєкту на Unity.

Зрештою компанія відступила й скасувала своє рішення. Після цього в стані виробника рушія почалася реструктуризація. Під звільнення потрапило як керівництво, так і велика частина працівників. На початку січня Unity оголосила про скорочення 25% штату.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Команда перенесла проєкт на Godot, хоча виробництво на Unity тривало понад два роки.

Величезна помилка. Виходячи з того, що перша частина Slay the Spire доступна на консолях, команда буде мати величезні фінансові або інші втрати на забезпечення консольної підтримки на Godot, оскільки офіційно Godot не надає такої підтримки, а через комерційну компанію W4 Games контрольованою командою Godot. Монетизація рушія Godot відбувається через лицемірні, аферні схеми.

Розробник Jupiter Hell іронічно натякає про вибір Godot для Slay the Spire 2:

«Hey Megacrit, so you’re ready to port StS2 to consoles? That’s why we have the special enterprise deal for you — 30% share of sales instead of $10k/year!» — W4Games (in the Future)

Це вже не говорячи про технічні проблеми з Godot:

У тебе буквально всі коментарі це поливання брудом godot. Хороший він чи поганий, але це вже схоже на манію.

Хороший я чи поганий, Godot від того не зміниться. А якщо у тебе немає аргументів, не дій як фанатик Godot, не переходь на особистості.

одно только печатит — сначала будет ранний доступ, потом долгие допилы и настройка баланса и что-то похожее на релиз мы увидим очень не скоро (

ти щойно описав 80% ігор в стімі

Підписатись на коментарі