Сервера українського шутера Shatterline закриють, а деяким гравцям повернуть кошти — команда готується до повноцінного релізу гри

Дочасний доступ шутера Shatterline від київської студії Frag Lab закінчується, а сервера гри закриють вже першого серпня 2024 року. Як пояснили розробники, це дасть їм змогу підготувати нові функції для повноцінного запуску.

На сторінці спільноти гри у Steam в суботу, 15 червня, з’явилося повідомлення від команди Frag Lab. Розробники зазначили, що за останні два роки отримали від гравців безліч цінних відгуків та важливих даних. Окрім того, у Frag Lab зазначили, що протягом останнього часу вони вели розмови з новими партнерами та брендами, яких планують включити у всесвіт Shatterline

«Ми раді повідомити, що на горизонті Shatterline відкривається новий етап, що ми завершуємо дочасний доступ і готуємось до повного запуску. Наша команда прагне представити нові механізми, які, на нашу думку, будуть неймовірно захоплюючими та корисними для гравців. Однак підтримувати роботу в реальному часі з одночасним створенням цих нових функцій є складним завданням. Щоб повністю зосередитися на цьому розвитку, ми зупиняємо гру в найближчому майбутньому», — йдеться у повідомленні.

Також розробники пояснили, що буде відбуватися далі:

  • всі покупки в грі негайно вимкнуть;
  • гравці зможуть користуватися Shatterline до закриття серверів 1 серпня 2024 року;
  • команда запускає останній безкоштовний сезонний абонемент, який буде містити контент попередніх сезонів;
  • кожен гравець, який здійснив покупку в Shatterline за останні 15 днів (з 1 червня 2024 року) отримає відшкодування.

Нагадаємо, що навесні 2023 року Shatterline перемогла на Game Development World Championship 2022.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Що я тільки що прочитав?

зазвичай після early access зразу йде реліз, а Frag Lab вирішили зробити паузу між early access та релізом, щоб частина команди, відповідальна за підтримку лайв сервісів early access серверів, вивільнилась для полішинга реліза.

Так ризик втрати core audience — це ж гірше, ніж найняти пару девелоперів

так, якщо у вас на них є гроші.

у Frag Lab зазначили, що протягом останнього часу вони вели розмови з новими партнерами та брендами, яких планують включити у всесвіт Shatterline

значить, тут не правда, раз грошей не вистачає

може ви не так читаєте? я читаю це як «шукають інвестора».

Думаю, вони це усвідомлюють, але напевно в них нема часу взяти людину, почекати, пока вона почне вносити імпакт, натомість будуть ризикувати і вівільнювати поточник працівників і ризикувати аудиторію. Хоча, я думаю, що багато не підуть зовсім.

Підписатись на коментарі