Український онлайн-шутер Shatterline переміг на конкурсі GDWC 2022

Нещодавно відбулася церемонія нагородження ігор на Game Development World Championship 2022. В номінації найкраща гра від ігрової студії перемогла гра Shatterline від київської команди Frag Lab. Це безплатний онлайн-шутер від першої особи, що поєднує кооперативний режим із rogue-подібними елементами та традиційними PvP-місіями.

Хто ще змагався на GDWC 2022

Окрім Shatterline, фіналістами у категорії найкращої студійної гри були:

  • аркадна головоломка Danghost від французької студії Umeshu Lovers;
  • гра типу «тамагочі» Hamster Playground від польської WeDigGames;
  • карткова стратегія Peglin від канадської Red Nexus Games;
  • пригодницький 2,5D-платформер Space Tail від польської Longterm Games.

Про створення Shatterline

Frag Lab працювала над Shatterline протягом 5 років і додала в неї озвучування українською та англійською мовами. На стадії розробки проєкт втратив видавця — компанію Wargaming — тож Frag Lab дороблювала Shatterline власними силами. У грудні студія підписала угоду з новим співвласником, але поки не розголошує інформацію про нього.

Восени Shatterline вийшла у Steam в дочасному доступі, і має понад 25 тисяч рецензій, більшість з яких — схвальні. Розробники також запускали тестування на PlayStation і планують випустити гру на консолях.

Минулого року Frag Lab створила свій благодійний фонд, щоб збирати кошти та закуповувати спорядження для українських військових. Про те, як компанія перейшла від купівлі тепловізорів до заснування фонду, розповідав нам в інтерв’ю CEO Frag Lab Максим Дембік.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

От чесно, не розумію що такого в цій грі.

Підписатись на коментарі