Український онлайн-шутер Shatterline переміг на конкурсі GDWC 2022
Нещодавно відбулася церемонія нагородження ігор на Game Development World Championship 2022. В номінації найкраща гра від ігрової студії перемогла гра Shatterline від київської команди Frag Lab. Це безплатний онлайн-шутер від першої особи, що поєднує кооперативний режим із rogue-подібними елементами та традиційними PvP-місіями.
We won in Game Developers World Championship, category Studio! Whooo so won much happy! 🎉
— Shatterline FPS (@ShatterlineFPS) April 25, 2023
Many thanks to the organizers of the event @TheGDWC pic.twitter.com/Auj1zRNjV6
Хто ще змагався на GDWC 2022
Окрім Shatterline, фіналістами у категорії найкращої студійної гри були:
- аркадна головоломка Danghost від французької студії Umeshu Lovers;
- гра типу «тамагочі» Hamster Playground від польської WeDigGames;
- карткова стратегія Peglin від канадської Red Nexus Games;
- пригодницький 2,5D-платформер Space Tail від польської Longterm Games.
Про створення Shatterline
Frag Lab працювала над Shatterline протягом 5 років і додала в неї озвучування українською та англійською мовами. На стадії розробки проєкт втратив видавця — компанію Wargaming — тож Frag Lab дороблювала Shatterline власними силами. У грудні студія підписала угоду з новим співвласником, але поки не розголошує інформацію про нього.
Восени Shatterline вийшла у Steam в дочасному доступі, і має понад 25 тисяч рецензій, більшість з яких — схвальні. Розробники також запускали тестування на PlayStation і планують випустити гру на консолях.
Минулого року Frag Lab створила свій благодійний фонд, щоб збирати кошти та закуповувати спорядження для українських військових. Про те, як компанія перейшла від купівлі тепловізорів до заснування фонду, розповідав нам в інтерв’ю CEO Frag Lab Максим Дембік.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів