Український розробник Shapik: The Quest поділився процесом створення своєї гри

Інді-розробник із Запоріжжя під псевдонімом pppppavlo у своєму блозі «Геймдев під час війни» показав, як створює ремастер гри Shapik: The Quest. Він продемонстрував реалізацію графіки для проєкту.

«Тікаючи з-під обстрілів, я тільки зміг схопити рюкзак із документами. Після кількох місяців пригнічення я вирішив повернутися до проєкту», — пише pppppavlo на Reddit.

Художник також опублікував скриншот і повідомив, що завершив новий рівень. Окремо він розповів про процес роботи в Adobe Photoshop.

«Я малюю стандартним круглим пензлем та одним самостійно створеним для текстур. Починаю з ескізу. Основний колір, [далі] — другорядні, світло, тінь і додаткові елементи. Наприкінці я додаю штрихи, щоб завершити малюнок. В ігровому середовищі це виглядає так», — поділився розробник.

Нагадаємо, Shapik: The Quest — це пригодницька point-and-click гра, випущена ще у 2014 році. Наразі розробник працює над ремастером і версією на Xbox.

Він планує повністю перемалювати графіку й анімацію в 4К, доопрацювати рівні й додати нові головоломки, підтримку широкоформатних моніторів та 60 кадрів/с. Оригінал можна завантажити на пристрої під управлінням Android через Google Play, а ремастер — додати до списку бажаного в Steam.

Нещодавно ми також писали про ініціативу української студії Stellarium. Вона закликала гравців розповідати історії своїх рідних, які пережили Голодомор, щоб додати їх до проєкту Famine Way.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі