Український розробник Shapik: The Quest поділився процесом створення своєї гри
Інді-розробник із Запоріжжя під псевдонімом pppppavlo у своєму блозі «Геймдев під час війни» показав, як створює ремастер гри Shapik: The Quest. Він продемонстрував реалізацію графіки для проєкту.
«Тікаючи з-під обстрілів, я тільки зміг схопити рюкзак із документами. Після кількох місяців пригнічення я вирішив повернутися до проєкту», — пише pppppavlo на Reddit.
Художник також опублікував скриншот і повідомив, що завершив новий рівень. Окремо він розповів про процес роботи в Adobe Photoshop.
«Я малюю стандартним круглим пензлем та одним самостійно створеним для текстур. Починаю з ескізу. Основний колір, [далі] — другорядні, світло, тінь і додаткові елементи. Наприкінці я додаю штрихи, щоб завершити малюнок. В ігровому середовищі це виглядає так», — поділився розробник.
Нагадаємо, Shapik: The Quest — це пригодницька point-and-click гра, випущена ще у 2014 році. Наразі розробник працює над ремастером і версією на Xbox.
Він планує повністю перемалювати графіку й анімацію в 4К, доопрацювати рівні й додати нові головоломки, підтримку широкоформатних моніторів та 60 кадрів/с. Оригінал можна завантажити на пристрої під управлінням Android через Google Play, а ремастер — додати до списку бажаного в Steam.
Нещодавно ми також писали про ініціативу української студії Stellarium. Вона закликала гравців розповідати історії своїх рідних, які пережили Голодомор, щоб додати їх до проєкту Famine Way.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів