Стало відомо, скільки часу і коштів пішло на створення TLOU 2 та другої Horizon

Зараз триває судове протистояння між Microsoft та Федеральною торговою комісією (FTC) щодо купівлі Activision — і в процесі стали відомі, скільки грошей витрачає PlayStation на свої блокбастери.

Документ з інформацією про розмір команд, бюджети й час розробки опублікували в середу. Ключові цифри в тексті затерли, але на скані документу їх все одно можна прочитати. Зазначимо, що йдеться суто про виробничі бюджети, без урахування маркетингу.

Що стало відомо з документів Sony

  • Створення Horizon Forbidden West коштувало приблизно $212 мільйонів. Над грою працювало близько 300 співробітників протягом п’яти років.
  • Розробка The Last of Us Part 2 коштувала приблизно $220 мільйонів. Гру понад п’ять років створювала команда з 200 людей.

Як зазначає VGC, це перший раз, коли повністю розкрилися масштаби бюджетів ігор Sony Interactive Entertainment. Адже зазвичай AAA-проєкти оцінюються як ігри на «понад $100 мільйонів».

Існує теорія про те, що витрати на розробку ігор подвоюються з кожним новим поколінням консолей. У 2020 році Шон Лейден, який керував розробкою The Last of Us Part 2, обурювався цій тенденції й сказав, що некстегн-проєкти коштують від $80 до $150 мільйонів для більшості ігор AAA.

«Проблема цієї моделі в тому, що вона просто нежиттєспроможна. Не думаю, що в наступному поколінні ви зможете взяти ці цифри, помножити їх на два і думати, що зможете розвиватися», — сказав він.

Лейден також припускав, що виправити ситуацію може розробка коротших ігор — на 12-15 годин геймплею.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі