Стало відомо, скільки часу і коштів пішло на створення TLOU 2 та другої Horizon
Зараз триває судове протистояння між Microsoft та Федеральною торговою комісією (FTC) щодо купівлі Activision — і в процесі стали відомі, скільки грошей витрачає PlayStation на свої блокбастери.
Документ з інформацією про розмір команд, бюджети й час розробки опублікували в середу. Ключові цифри в тексті затерли, але на скані документу їх все одно можна прочитати. Зазначимо, що йдеться суто про виробничі бюджети, без урахування маркетингу.
Що стало відомо з документів Sony
- Створення Horizon Forbidden West коштувало приблизно $212 мільйонів. Над грою працювало близько 300 співробітників протягом п’яти років.
- Розробка The Last of Us Part 2 коштувала приблизно $220 мільйонів. Гру понад п’ять років створювала команда з 200 людей.
Як зазначає VGC, це перший раз, коли повністю розкрилися масштаби бюджетів ігор Sony Interactive Entertainment. Адже зазвичай AAA-проєкти оцінюються як ігри на «понад $100 мільйонів».
Існує теорія про те, що витрати на розробку ігор подвоюються з кожним новим поколінням консолей. У 2020 році Шон Лейден, який керував розробкою The Last of Us Part 2, обурювався цій тенденції й сказав, що некстегн-проєкти коштують від $80 до $150 мільйонів для більшості ігор AAA.
«Проблема цієї моделі в тому, що вона просто нежиттєспроможна. Не думаю, що в наступному поколінні ви зможете взяти ці цифри, помножити їх на два і думати, що зможете розвиватися», — сказав він.
Лейден також припускав, що виправити ситуацію може розробка коротших ігор — на
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів