SEGA витратить майже $900 мільйонів на створення «супер гри»

Японський видавець SEGA планує витратити близько 100 мільярдів єн ($882 мільйони) на створення нової гри. У цю суму також закладені ресурси на придбання студій, повідомляє портал Video Games Chronicle.

Раніше жодна GameDev-компанія не витрачала такі гроші на створення гри. Наприклад, для розробки GTA V було витрачено близько $265 мільйонів, виробництво Cyberpunk 2077 обійшлося у $315 мільйонів, а на створення Star Citizen залучено вже понад $350 мільйонів.

Тож таку рекордну суму SEGA заклала в межах власної ініціативи Super Game з розробки інноваційних ігор. Головними принципами цієї ініціативи для японської компанії є «міжнародність», «онлайн», «спільнота» та «використання інтелектуальної власності».

А ключовою частиною цієї довгострокової стратегії стало укладання альянсу з Microsoft.

Угода між SEGA та Microsoft

Нещодавно SEGA та Microsoft дійшли стратегічної угоди про створення альянсу, присвяченого виробництву масштабних ігор в середовищі розробки нового покоління, побудованого на базі хмарної платформи Azure.

«Ми прагнемо подальшого розвитку середовища розробки ігор, які припадуть до смаку шанувальникам у всьому світі. Ми хочемо створити альянс, який використовує потужні можливості SEGA для створення відеоігор, а також передові технології та середовище розробки Microsoft», — зазначив Юкіо Сугіно, президент та головний операційний директор корпорації SEGA.

Для японського видавця у цій співпраці пріоритетними є мережева інфраструктура та засоби зв’язку, необхідні для глобальних онлайн-сервісів.

«SEGA відіграє знакову роль в ігровій індустрії та протягом багатьох років була чудовим партнером. Ми з нетерпінням очікуємо моменту, коли розпочнемо спільну роботу, досліджуючи нові способи створення унікальних ігрових можливостей з використанням хмарних технологій Microsoft», — заявила Сара Бонд, корпоративний віце-президент Microsoft.

Про SEGA

Після невдачі на консольному ринку, SEGA зосередилася на видавництві ігор. В активі корпорації такі видавництва, як Atlus, а також GameDev-студії Creative Assembly, Relic Entertainment, Amplitude, Sports Interactive та інші.

SEGA володіє правами на Humankind, Alien: Isolation, Persona 5, Age of Empires IV, Company of Heroes, Football Manager та інші ігри.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Будет очередной YOBA-экшон с нескучными обоями.

У него будет миллиард багов, так как разработку отдадут в 100500 компаний на аутсорс, и окажется что ногу персонажа разрабатывает компания в Китае, а штанину для этой ноги — Индия. Изза это движок будет считать, что сначала двигается штанина, а потом нога. Будет постоянный рассинхрон, нога будет выпадать из штанины, поэтому ее сделают прозрачной.

Баги будут фиксить 2-3 года и так до конца и не пофиксят. Лет 5 будет висеть какойнибудь критический баг, который тем не менее не будут фиксить.

Игра будет весить 293 гигабайта и еле-еле запускаться только на топовом железе, при этом графика все равно будет размытым заблюренным говном.

В игре будет встроенный тимс, вин 11 и едж, требующий установить игру как браузер по умолчанию.

Десктопное меню игры будет написано на реакте на електрон.жс

Вы приняты в SEGA

Підписатись на коментарі