Скільки заробляють і чого хочуть розробники ігор: дослідження Skillsearch

Рекрутингова платформа Skillsearch провела опитування серед співробітників ігрової індустрії та інтерактивних технологій. Воно стосувалося зарплат, умов праці та рівня задоволення фахівців.

У дослідженні (pdf) вказані середні зарплати респондентів, залежно від їхнього рівня та країни. Зокрема є дані по Східній Європі та Україні. Наводимо ключові моменти.

Середні зарплати в ігровій індустрії Східної Європи та України зокрема

  • Junior — €20 670;
  • Mid-Level — €32 330;
  • Senior — €50 592;
  • Lead/Manager — €62 389;
  • Director — €66 677.

При цьому зазначено, що найвищий рівень компенсації у Production-спеціалістів, а чоловіки отримують вдвічі більше за жінок. Найбажанішими бонусами у цьому регіоні є медичне страхування, гнучкий або віддалений формат роботи, бонуси за продуктивність та 4-денний робочий тиждень.

Середні зарплати в ігровій індустрії країн Західної Європи

  • Graduate — €23 864;
  • Junior — €32 339;
  • Mid-Level — €40 063;
  • Senior — €59 544;
  • Lead/Manager — €73 734;
  • Principal — €79 791;
  • Director — €110 923.

При цьому найвищий рівень компенсації мають програмісти, а чоловіки отримують більше за жінок. Найбажаніші бонуси тут — гнучка/дистанційна робота, 4-денний тиждень, медичне страхування, пенсійні виплати.

Інші цікаві моменти, або чого хочуть розробники ігор

Також виявилося, що 80% респондентів зацікавлені у 4-денному робочому тижні. 79% заявили, що в майбутньому «активно шукатимуть» студію з чотириденним робочим тижнем. 7% опитаних вже мають такий режим роботи.

Найбільшими перевагами 4-денного тижня вважають ліпший баланс між життям і роботою, покращення ментального здоров’я та підвищення продуктивності.

Основні мінуси — більше робочих годин, а отже й більше стресу; потенційно негативний вплив на бізнес, потенційне розчарування з боку клієнтів.

51,8% опитаних кажуть, що їхній фінансовий стан за останній рік погіршився. У 22,4% — покращився, у 25,8% — не змінився.

Найбільша проблема під час влаштування на роботу — це тривалий час відповіді та нерозуміння терміновості ситуації з боку студій.

Зарплата й опція віддаленої роботи є найважливішими для кандидатів критеріями у вакансії.

Читайте також: 6-годинний робочий день чи 4 робочих дні на тиждень — що б ви обрали?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

на жаль, у відриві від реалій резидентів ці цифри мало про що свідчать. наприклад, незрозуміло, це суми до податків чи ні, бо для когось це критично, а у когось, наприклад, кілька дітей і податкове навантаження уже законодавчо компенсується.

у когось дещо менша зарплата, але, наприклад, відпустки по 6 тижнів як у скандинавії і оплачуваний parental leave по півроку

про всякі оренди житла я взагалі мовчу

в результаті, чим більше я дивлюся на ці цифри, тим більше абстрактними вони мені здаються.

а от намагання легалізувати додатковий статус ще нижче за джуніора, щоб мати змогу рік платити йому ще менше, це взагалі печаль

Ніякої конкретики, херня якась

Статистика доволі маліпулятивна, немає ніяккої інформації про те по якій вакансії і по якому критерію оцінювались ці цифри. ЗП за 7 робочий графік і за 4 дневний це зовсім різні цифри, а ЗП Програмера і Ейчара це взагалі не порівняльні категорії. А тут усе якось намішали у купу і сказали і так підійде...

Підписатись на коментарі