Керівник Saber розповів про другий загадковий проєкт української 4A Games та причини продажу студії

Метью Карч, генеральний директор та співзасновник Saber Interactive, яка має російське коріння, нещодавно висловився про 4A Games. Керівник розкрив інформацію про загадковий другий проєкт студії, а також причини, чому компанія була куплена шведським холдингом Embracer Group у 2020 році.

Цією інформацією Карч поділився в інтерв’ю IGN. За його словами, у частини команд, яких поглинула Embracer, була одна з двох проблем в плані ведення бізнесу. 4A Games також належить до цього списку.

«Розробники, і я був одним з них протягом тривалого часу, часто в першу чергу стурбовані тим, щоб підтримувати виробництво. Дуже важко вийти з цієї колії, коли ти розробник, який намагається постійно знаходити контракти, щоб утримати свій бізнес на плаву і не закриватися. Саме тому часто укладаються погані угоди з видавцями, які забирають левову частку доходу або передумують на півдорозі проєкту, або ще щось подібне. В результаті ви отримуєте високоталановитих розробників, які ніколи не мали повного циклу розробки, щоб зробити щось, що дійсно показує, на що вони здатні. Я розглядав це як можливість привести цих розробників у середовище, куди вони, можливо, не змогли б потрапити самостійно», — заявив Карч.

Далі гендиректор Saber навів приклад 4A Games. За його словами, ще до купівлі студія займалася двома проєктами. Однак загадковій другій грі компанія не могла приділяти належну увагу, тому що основні сили були залучені в розробку Metro.

Карч заявив, що Saber допомогла 4A Games сформувати ще одну команду, яка почала займатися невідомим проєктом. Після цього стартувало активне виробництво.

Нагадаємо, в середині березня ми писали, що Saber Interactive відділилася від Embracer і стала самостійною. Компанія офіційно отримала у підпорядкування українську Fractured Byte та опціон на купівлю 4A Games протягом певного часу. Однак завдяки інсайдеру та журналісту Джейсону Шраєру вже відомо, що творців Metro Saber теж поглине. Про це Карч згадував у внутрішньому листі до фахівців компанії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Що взагалі нормального сейбери випустили за час свого існування? Згадується лише посередній тайм шифт і те, як вони поховали Квейк Чемпіонс. Зараз вони славляться лише кривими портами на Нінтендо Свіч. Звідки у них такі гроші?

У них доволі популярна серія Expeditions, де треба возити вантажі. Є ще декілька успішних ігор, Evil Dead точно гарно продалася. Тому, на жаль, гроші є((

Ой, я не подивився і узяв Evil Dead у епік стор коли роздавали. Наче у лайно вляпався. Добре, що хоч не пограв ні разу.

Я теж нічого їхнього не грав, крім старої TimeShif, але продажі є, це факт.

здебільшого вони були залучені над роботою з рушієм, тому я не думаю що вони «поховали» квейк

Я кинув грати у тому числі і через кривизну рушія: попадання крізь стіни, довгі завантаження, лаги на початку гри.

4A Games самі продалися в 2020 році ембрейсерам. Їх ніхто не змушував. Притому що в ті роки там вже були та заправляли сейбери. Ну що ж, грошей захотіли трішки більше, ок...Чекаємо наскільки глибоко будуть причмокувати 4A Games через пару років

Просто цікаво , а що значить грошей захотіли) студіям треба мати гроші на випуск нових ігор з стабільними інвестиціями, єдиний варіант це залучення паблішера та продаж студії гігантам) і всі чомусь забувають що 4а games належала не напряму emprecer чи saber а вона належить deep silver , які вже в свою чергу перепродавались кому хотіли )

Насправді все трішки не так. Deep Silver видавала Metro завжди. Після покупки 4A Games Deep Silver продовжила видавати серію. Але в структурі Embracer 4A Games увійшла в підрозділ саме Saber, і комунікувала вона, швидше за все, саме з Saber.

Підписатись на коментарі