Відбувся реліз розширення Rust для Godot 4
На GitHub виклали бібліотеку GDExtension для підтримки мови Rust у рушії Godot 4. Проєкт ще розвивається і не є стабільним, тож в ньому є помилки, вразливості й обмежена функціональність. Для масштабних розробок проєкт не рекомендується використовувати, але він може бути цікавим для експериментів.
У вересні вийшла бета-версія Godot 4.0 і тоді розробники заморозили створення нових функцій — тож фінальний реліз матиме приблизно такі ж можливості. Останньою ж поки була четверта бета, яку опублікували 4 листопада.
У репозиторії GDExtension є зразок з невеликою інтегрованою грою на Godot, цей приклад можна знайти у каталозі examples/dodge-the-creeps. Для підтримки можна звернутися до авторів проєкту на їхньому Discord-сервері.
GDExtension — це нова реалізація рівня GDNative, яка дозволяє створювати скомпільовані плагіни для рушія. Розробники перейшли на неї восени минулого року. Проєкт Rust для GDNative (Godot 3) можна знайти у цьому репозиторії.
Нагадаємо, на початку вересня у GitHub виклали proof of concept проєкту Unreal Rust. Це теж експериментальна розробка, яка потенційно дозволить UE-програмістам користуватися не лише мовою C++, а й Rust.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів