Українська команда випустила гру Ringlorn Saga: піксельну RPG в стилі Hydlide

7 листопада у Steam вийшла пригодницька гра Ringlorn Saga від українських розробників. Це восьмибітна RPG, натхненна класичними японськими іграми для ПК з епохи 80-х. Розповідаємо, як створювалася гра, хто над нею працює і який вигляд мала Ringlorn Saga на початку.


Проєкт створила інді-студія Graverobber Foundation, а якій є два постійних учасники: розробник з ніком Yomigael з Дніпра і менеджер Greedwalker з Миколаєва. У вересні до проєкту Ringlorn Saga долучився угорський художник Аттіла Бертольд Бозо, який намалював обкладинку і логотип.

Гра задумувалася як невеликий проєкт для вправляння у піксель-арті й проби пера в новому жанрі. Але згодом виросла в комерційний реліз через схвальні відгуки від людей, які стежили за розробкою.

«Головною ціллю було зробити невелику рольову гру, котра не веде гравця за руку, а створює умови, де гравця веде його допитливість. Наприклад, це рішення привело до того, що в грі майже відсутній flavor text — чутки, історії й легенди мали мати якусь розв’язку, якщо гравець вирішить простежити за ними.

Основним джерелом натхнення була серія Hydlide, один з перших прикладів жанру Action RPG. З не менш важливих джерел — серія Ys, а також ранні ігри FromSoftware, такі як King’s Field та Evergrace. З більш сучасних — Fairune та SaGa: Scarlet Grace», — зазначив Yomigael у коментарі нашій редакції.

«Три тижні пішло на підготовку релізу і додатковий полішинг». Як розроблялася Ringlorn Saga

«Перші тижні доводилось звикати до нової перспективи й нового формату, бо до цього я працював виключно над іграми від першої особи. Концепт також кардинально змінився, бо ранній задум був занадто великим, щоб вписатися в бажаний час і скоуп.

Гра зроблена на Unity через мій досвід з ним і непогані інструменти для роботи з 2D-графікою. Графіка повністю малювалась в Aseprite з використанням палітри оригінального MSX, а музика писалась в FL Studio через емулятори чіпів Yamaha YM2413 й AY-3-8910. Він також використовувався для дизайну звукових ефектів.

Розробка тривала 4 місяці, з середини липня до середини жовтня, після чого 3 тижні пішло на підготовку релізу і додатковий полішинг. Це може здаватися дивним в час, коли ігри роблять роками, але малий скоуп і оптимізація процесів допомогли не марнувати час», — розповідає автор проєкту.

Скриншоти з різних версій проєкту: від початкового прототипу до фінальної версії:






Далі команда Graverobber Foundation планує допомагати ЗСУ і працювати над новими іграми. Підтримати команду і придбати Ringlorn Saga можна у Steam за 89 грн.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вітаю з релізом! Дійсно захоплює швидкість розробки!

Підписатись на коментарі