Майже половина користувачів використовують ігри для самовираження — опитування
Результати нового опитування показали, що 46% аудиторії люблять ігри завдяки можливості творити, використовувати свою уяву та самовиражатися у віртуальних світах. Цей показник зріс на 10% у порівнянні з минулим роком.
Статистика надійшла від сервісу Fandom, який опублікував свій щорічний звіт Inside Gaming Report. У
З усіх форм самовираження персоналізація героя виявилася найпопулярнішою, набравши 76%. Далі йдуть нікнейми та спілкування з геймерами — у них 48% та 35% відповідно.
Як мотивацію поринути в ігри, 54% респондентів відзначили бажання розслабитися та знати стрес. Далі йдуть досягнення та ранг в онлайн-проєктах з показником 40%. А 39% використовують віртуальні розваги як спосіб спілкування та соціалізації.
Ще один важливий показник пов’язаний з користувачами, які відчувають, що можуть бути собою в іграх. Вони проводять час в інтерактивних проєктах на 30% частіше, ніж у попередні роки. А щодо найкращих ігор для самовираження, то тут перелічили Roblox, Minecraft, Fortnite, The Sims та Stardew Valley.
Серед респондентів 64% вважають, що в інтернеті легше бути собою, ніж в реальності. При цьому аж 80% відзначили, що поводяться в мережі не так, як у житті.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про опитування IGDA. За його результатами стало відомо, що 67% розробників не вірять у справедливі можливості для всіх у геймдеві.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів