Український художник завершив створення ремейка інтро Star Wars: Republic Commando на UE5 (відео)

Впродовж півтора року Олександр Мазюра, 3D Artist у Slipgate Ironworks, працював над власним проєктом. Він створював ремейк вступної частини Star Wars: Republic Commando на Unreal Engine 5. І нещодавно художник показав фінальну версію своєї роботи.

Подивитися на оновлене інтро можна в ролику нижче. На відео демонструється, як головному герою проводять інструктаж. Він — штурмовик, який нещодавно з’явився на світ і готується взятися за бойові завдання.

В ролику також є зрежисований «ігроладний» фрагмент. Цей епізод показує, як протагоніст зі своїми компаньйонами ведуть бій проти робота. Головний герой стріляв з прицілу, перезаряджався і віддавав тактичні накази. А в кінці демонструється підготовка флоту до польоту на поле битви та загін «Дельта», до якого доєднався протагоніст.

«Ось і все, друзі, після 1,5 років роботи проєкт завершено. Працювати над ним було дуже приємно, і я щиро вдячний за вашу доброту, підтримку та відгуки. OG Republic Commando з гри 2005 року — хороші хлопці, і вони стають командос повстанців, принаймні в моїй версії. Тому я просто ігнорую погану партію. І хоча цей проєкт по «Зоряним війнам» закінчено, наступний, ще більший, попереду. Це буде відеогра не за мотивами «Зоряних війн», — написав Олександр.

[Оновлено 12:23]. Ми отримали коментарі від Олександра, в яких він поділився додатковою інформацією про проєкт. 3D Artist перелічив інструменти, застосовані в роботі, та розповів про найскладніший елемент свого ремейка.

«Конкретно в цьому випадку я користувався Unreal суто як рендером, бо навіть анімації камери я робив в Maya. В Unreal я використовував Movie Render Queue, Lumen та Ray Traced Shadows. В мене не було ніяких реальних обмежень на FPS, тому головною метою була фінальна картинка.

Щодо найскладнішого, то це робота над головою актора Темуери Морісона. У фінальному відео її майже нема, але в мене в інстаграмі є пости де кожен командос знімає шолом. Так ось, найскладнішим був скульптинг лайкнес, тому що треба робити все руками. Другою за складністю стала сцена з симуляцією ігроладу. Доволі багато анімацій, які необхідно було між собою поєднати, щоб вони виглядали як цілісна репрезентація гри», — розповів Олександр.

Окремо ми поспілкувалися з художником про власну гру, яку він планує розробляти. Автор поділився декількома фактами про загальну концепцію та ідею.

«Це буде щось на кшталт міксу Disciples II та Sid Meier’s Railroads! про індастріал-фентезі роботів. Працюю над вертикальним зрізом, а далі будемо дивитися, чи цікаво це людям і, чи знайдеться на це бюджет. Поки роблю за власні кошти 🙂. Думаю, щось зможу показати десь за пів року», — продовжив Олександр.

Нагадаємо, раніше ми вже писали про проєкт Олександра Мазюри. Тоді він публікував окремі невеличкі фрагменти з оновленої вступної частини Star Wars: Republic Commando.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Нереально круто!!!

От би розробники дійсно зробити такий ремейк... Адже щось Star Wars не щастить останнім часом з іграми (особливо часовій гілці Війни Клонів).

Підписатись на коментарі