Вчений, який навчив щурів грати в Doom II, хоче транслювати їхню гру на Twitch
У листопаді ми писали про те, як угорський нейроінженер Віктор Тот навчив щурів грати в Doom II. Тепер дослідник хоче транслювати ігровий процес на платформі Twitch. Це допоможе профінансувати проєкт і зробити його більш впізнаваним
Щури проходять коридор з гри, користуючись системою віртуальної реальності та спеціальним обладнанням з датчиками руху. Наприклад, коли тварина підіймається і витягує передні лапи, то може стріляти у ворога. Для позитивного підкріплення щури можуть сьорбати з трубочки воду із солодкою водою. Щоб пересуватись у грі, щур бігає по м’ячику. На створення пристрою Тот витратив до 2000 доларів.
Гризунів він назвав на честь розробників Doom: Джона Кармака, Джона Ромеро і Тома Голла.
Подібні VR-механізми для гризунів вже використовувались в нейронаукових експериментах. Віктор Тот створив власну систему, аби глибше дослідити нейронні інтерфейси та продемонструвати потенційні можливості для майбутніх експериментів.
«Я гадаю, що [стримінг на Twitch] — це дуже хороший спосіб монетузавти такі проєкти. Проблема лише в тому, як довго щур зможе бігти.
Одного разу Ромеро бігав 15 хвилин, і це було чудово. Божевілля, що він робив це так довго і не втомився та не хотів зупинятись. Якщо вам дійсно вдається викликати у щура цікавість до гри, це може стати справді захопливим», — сказав Віктор Тот у недавньому інтерв’ю виданню Futurism.
Тот планує реалізувати більше експериментів у майбутньому. Йому подобається ідея навчити щурів грати в 3D Pac-Man. Та це досить складно втілити: потрібен механізм, в якому щур зможе обертатись, аби втікати від Пекмена. Тому поки що доведеться обмежитись шутерами від першої особи, де щурам треба просто йти вперед і стріляти.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів