×

Тестувальники Cyberpunk 2077 брехали CDPR про свій досвід і не шукали важливих багів у грі

Розробники Cyberpunk 2077 могли не знати про кількість проблем у грі, тому що компанія-підрядник не надала їм правдивої інформації. Про це нещодавно розповіли на ютубі Upper Echelon Gamers.

Тестуванням Cyberpunk 2077 займалась румунська компанія-підрядник Quantic Labs (яка також тестувала третього «Відьмака»). Автор каналу каже, що з ним зв’язався її анонімний співробітник і надав 72-сторінкову документацію, де описана робота QA-відділу, вказані імена, графіки тощо. Ютубер каже, що переконаний у правдивості даних, але не публікуватиме їх, аби не порушувати конфіденційність і не мати юридичних проблем з компаніями.

У чому звинувачують тестувальників Cyberpunk 2077

Повідомляється, що Quantic Labs збрехала про розмір команди: сказала, що має більше людей, ніж тоді було насправді. До того ж командія стверджувала, що це фахівці сеньйор-рівня, які працювали над «Відьмаком». Однак більшість досвідчених спеціалістів на той час залишили компанію. В команді працювали джуни, які мали менше за 6 місяців досвіду в QA, навіть лідом був спеціаліст з менш ніж річним досвідом.

Проблеми виникли й тому, що команда мала квоту на помилки: мінімум 10 помилок від кожного спеціаліста щодня. Через це тестувальники надсилали тисячі звітів про дріб’язкові баги і не займалися пошуком важливих проблем. Зрештою, CPDR, завалена цими звітами, сказала сфокусуватися на ключовій функціональності. Але час був згаяний, а спеціалісти, які виправляли помилки, виснажені.


Нагадаємо, Cyberpunk 2077 вийшла наприкінці 2020 року і мала купу проблем зі швидкодією та багами. Особливо багато скарг було на консольні версії для PS4 та Xbox One. Інвестори проєкту звинуватили CD Projekt Red у замовчуванні технічних проблем. Вони подали чотири скарги, які об’єднали в один колективний позов. У грудні CD Projekt Red погодилася виплатити інвесторам $1,8 млн компенсації за провальний реліз гри.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Генії. Треба було дивитись з ким контракт укладаєш, а вже потім «ріпу чухати»

команда мала квоту на помилки: мінімум 10 помилок від кожного спеціаліста щодня

Хоспади, классика жанра!

«Як вбити компанію за один проект. Власний досвід. Quantic Labs.»

Так, винні тестувальники. Верхівка яка виписала собі мільйони доларів премій — вони невинні. Просто вийшло те що вийшло. Реально пофіг хто винний у середині компанії. Головне, що директори заробили грошенят трішки

Автор каналу каже, що з ним зв’язався її анонімний співробітник і надав 72-сторінкову документацію, де описана робота QA-відділу, вказані імена, графіки тощо. Ютубер каже, що переконаний у правдивості даних, але не публікуватиме їх, аби не порушувати конфіденційність і не мати юридичних проблем з компаніями.

Лол)

Підписатись на коментарі