Тестувальники Cyberpunk 2077 брехали CDPR про свій досвід і не шукали важливих багів у грі
Розробники Cyberpunk 2077 могли не знати про кількість проблем у грі, тому що компанія-підрядник не надала їм правдивої інформації. Про це нещодавно розповіли на ютубі Upper Echelon Gamers.
Тестуванням Cyberpunk 2077 займалась румунська компанія-підрядник Quantic Labs (яка також тестувала третього «Відьмака»). Автор каналу каже, що з ним зв’язався її анонімний співробітник і надав
У чому звинувачують тестувальників Cyberpunk 2077
Повідомляється, що Quantic Labs збрехала про розмір команди: сказала, що має більше людей, ніж тоді було насправді. До того ж командія стверджувала, що це фахівці сеньйор-рівня, які працювали над «Відьмаком». Однак більшість досвідчених спеціалістів на той час залишили компанію. В команді працювали джуни, які мали менше за 6 місяців досвіду в QA, навіть лідом був спеціаліст з менш ніж річним досвідом.
Проблеми виникли й тому, що команда мала квоту на помилки: мінімум 10 помилок від кожного спеціаліста щодня. Через це тестувальники надсилали тисячі звітів про дріб’язкові баги і не займалися пошуком важливих проблем. Зрештою, CPDR, завалена цими звітами, сказала сфокусуватися на ключовій функціональності. Але час був згаяний, а спеціалісти, які виправляли помилки, виснажені.
Нагадаємо, Cyberpunk 2077 вийшла наприкінці 2020 року і мала купу проблем зі швидкодією та багами. Особливо багато скарг було на консольні версії для PS4 та Xbox One. Інвестори проєкту звинуватили CD Projekt Red у замовчуванні технічних проблем. Вони подали чотири скарги, які об’єднали в один колективний позов. У грудні CD Projekt Red погодилася виплатити інвесторам $1,8 млн компенсації за провальний реліз гри.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів