Видавничий директор Larian вважає, що «маркетинг помер», бо гравці хочуть чесних розмов
Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios, заявив, що ігровий «маркетинг помер». На його думку, користувачі хочуть чесної розмови від розробників, а реклама на них не працює.
Про це керівник розповів в рамках круглого стола, організованого виданням PC Gamer. В бесіді також взяли участь креативний директор Warframe Ребекка Форд, віцепрезидентка з видавничої діяльності CCP Games Ейрун Йонсдоттір і розробник Slay the Spire Кейсі Яно.
Першою на тему маркетингу висловилася представниця Digital Extreme. Форд заявила, що гравці не хочуть ставати об’єктами реклами. А далі своїми думками поділився Даус.
«Маркетинг мертвий. Це дійсно так, і я можу підтвердити це лайно. Каналів [просування] більше немає — вони не працюють. Раніше у вас був маркетинг, комунікації та PR. Маркетинг був, по суті, теорією роздрібної торгівлі: ви намагалися поставити свою коробку в потрібну точку полиці магазину, і у вас були партнерські стосунки з роздрібними магазинами. Ці зв’язки зникли. Тепер у вас є інтернет. Ніхто більше не дивиться на рекламу. Всі канали, через які ми зазвичай продавали свою продукцію, більше не є життєздатними. Тож їхня функція також зменшується через те, що гравці просто хочуть, щоб з ними говорили. Вони не хочуть, щоб їх обманювали — вони просто хочуть знати, що ви робите, чому ви це робите і для кого», — заявив Даус.
Ейрун Йонсдоттір погодилася з цією думкою, додавши, що користувачі також хочуть бути залученими в створення проєкту. Як приклад вона навела розвиток Baldur’s Gate 3 в дочасному доступі Steam.
«Міленіали завжди ненавиділи це [рекламу], а тепер у нас є інструменти, щоб уникнути цього. Найкраще місце для маркетингу вашої гри — це сам магазин. Все інше того не варте. Ми зрозуміли це на прикладі BG3 — це зайняло у нас певний час», — підсумував Даус.
Нагадаємо, раніше ми писали, як видавничий директор Larian Studios висловлювався щодо масових звільнень. На його думку, жодна з компаній, яка провела скорочення, не була на межі банкрутства. Зменшення штатів пов’язано з бажанням зберегти прихильність акціонерів.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів