Видавничий директор Larian вважає, що «маркетинг помер», бо гравці хочуть чесних розмов

Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios, заявив, що ігровий «маркетинг помер». На його думку, користувачі хочуть чесної розмови від розробників, а реклама на них не працює.

Про це керівник розповів в рамках круглого стола, організованого виданням PC Gamer. В бесіді також взяли участь креативний директор Warframe Ребекка Форд, віцепрезидентка з видавничої діяльності CCP Games Ейрун Йонсдоттір і розробник Slay the Spire Кейсі Яно.

Першою на тему маркетингу висловилася представниця Digital Extreme. Форд заявила, що гравці не хочуть ставати об’єктами реклами. А далі своїми думками поділився Даус.

«Маркетинг мертвий. Це дійсно так, і я можу підтвердити це лайно. Каналів [просування] більше немає — вони не працюють. Раніше у вас був маркетинг, комунікації та PR. Маркетинг був, по суті, теорією роздрібної торгівлі: ви намагалися поставити свою коробку в потрібну точку полиці магазину, і у вас були партнерські стосунки з роздрібними магазинами. Ці зв’язки зникли. Тепер у вас є інтернет. Ніхто більше не дивиться на рекламу. Всі канали, через які ми зазвичай продавали свою продукцію, більше не є життєздатними. Тож їхня функція також зменшується через те, що гравці просто хочуть, щоб з ними говорили. Вони не хочуть, щоб їх обманювали — вони просто хочуть знати, що ви робите, чому ви це робите і для кого», — заявив Даус.

Ейрун Йонсдоттір погодилася з цією думкою, додавши, що користувачі також хочуть бути залученими в створення проєкту. Як приклад вона навела розвиток Baldur’s Gate 3 в дочасному доступі Steam.

«Міленіали завжди ненавиділи це [рекламу], а тепер у нас є інструменти, щоб уникнути цього. Найкраще місце для маркетингу вашої гри — це сам магазин. Все інше того не варте. Ми зрозуміли це на прикладі BG3 — це зайняло у нас певний час», — підсумував Даус.

Нагадаємо, раніше ми писали, як видавничий директор Larian Studios висловлювався щодо масових звільнень. На його думку, жодна з компаній, яка провела скорочення, не була на межі банкрутства. Зменшення штатів пов’язано з бажанням зберегти прихильність акціонерів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
гравці просто хочуть, щоб з ними говорили. Вони не хочуть, щоб їх обманювали

І до сьогоднішніх новин:
— вода мокра
— Сонце гаряче
— люди не хочуть, щоб їх обманювали

Чи то дурня, чи то супер-вузька інтерпретація поняття «маркетинг» як paid ads. Трейлери це маркетинг, наповнення вашої сторінки в сторі — це маркетинг. Статті від ігрових видань, відеоблогери та стримери, що грають у вашу ігру — це все маркетинг.
If anything, маркетинг сьогодні важливіше, ніж будь-коли раніше. Коли у Steam виходить по 40 тисяч нових ігор на рік, розробнику треба прикладати більше зусиль, щоб саме його гра у цьому безкрайньому морі контента потрапила на очі потенційній аудиторії. Це те, що називається «visibility». І це тяжко. Бо як ви будете комунікувати з аудиторією, якщо вона навіть не знає про вашу гру?

Звичайно, у Larian таких проблем сьогодні немає. У них є репутація, ім’я, десяток випущених продуктів, велика аудиторія шанувальників. Будь-який контент, який вони презентують, одразу отримає увагу від медіа та ком’юніті. Увагу, за яку розробнику поменше треба боротись, тяжко і старанно.

Раніше у вас був маркетинг, комунікації та PR.

А мати слот для презентації на головній сцені на геймінг конференції це не комунікації вже? А показувати романтичні сцени за участі ведмедів — це не PR? А, Майкл? Агов?

Ейрун Йонсдоттір

— це дівчинка, 99%. Ісландка, Ейрун, дочка Йонса.

Та то таке. Це стандартна звичка доколупуватись :-)

Міленіали: ми ненавидимо маркетинг і рекламу, досі дурити людей!

Також міленіали: о, мій улюблений стрімер крутить слоти, о, як йому пощастило, треба спробувати

Ну если так на это смотреть, то тут скорее как рекомендация от авторитета, а не просто реклама. Одно дело, когда тебе что-то сунет телек и совсем другое, когда увидишь, что этим пользуется тот, кого знаешь

Був підписаний на якогось ютуб-блогера, у якого 20,000+ підписників, відписався після першої реклами азартних ігор, вже й забув як звали

Это даже не база, это целый генштаб. Маркетинг реально умер. Более того, многие хорошие современные игры имеют такой типаж, что их в принципе нормально продать нельзя. Вот те же имерсивные симуляторы. Можно сколько угодно рассказывать про увлеченность их геймплеем и показывать нарезки боев или взаимодействий, но банально нарезка спидрана Дума соберет больше просмотров и привлечет больше внимания. Ну или Серьезный Сэм, у которого можно долго смотреть рекламу про открытый мир, но никто не скажет про то, как прекрасно затягивают местные бои.
Зато есть обратные примеры, когда просто за счет маркетинга даже не самые лучшие игры продавали огромным тиражом, а через полгода о них все забывали.

Потому да, надо работать с сообществом. Надо общаться с игроками, честно говорить, что будет в игре и не кидаться уже надоевшими рекламными лозунгами. Ну или закрывать интернет и переходит на диски.

Підписатись на коментарі